Gå til innhold

Hvordan unngå spising på kvelden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kjempe flink hele dagen. Spiser sunt og er god g mett og stolt av meg selv. Så kommer kvelden ... Jeg bestemmer meg for å være flink, men klarer ikke!! Har vi ikke noe godt i hus spiser jeg pålegg osv. Jeg MÅ småspise og det irriterer meg! Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå det? Hjelper ikke med tur eller trening, pusse tenner, knaske grønnsaker eller noe. Føler jeg har prøvd alt mot den kvelds-/ kjedespisingen

Anonymous poster hash: ff1d1...1cf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukk munnen!

Og legg deg kl 21!!

Anonymous poster hash: ce7c0...679

Skrevet

Legg opp til et fast måltid på kvelden i stedet ;)

Anonymous poster hash: 169b5...24e

Skrevet

Jeg har også slike tendenser. Jeg redder meg ved å spise et kveldsmatmåltid med grove knekkebrød slik at jeg blir mett. Da blir trangen til å spise andre ting mindre. Å tenke at jeg kun skal spise et lite lett måltid på kvelden er ikke greia for meg, det kan ende i flere store. Å jeg kjøper aldri slikt jeg vet at jeg snoker i meg på kveldstid. Stort sett sunn mat i skapene her.

Skrevet

Spis isbiter? 😆 Det gjør jeg, men det kan kanskje være fordi jeg er gravid og fyser på akkurat det..😉

Skrevet

Håndarbeid... Holder hendene opptatt. Funker ihvertfall her.

Skrevet

I en overgang lager vi smoothie, bruker fryst frukt, vann og litt banan, saft fra sitron/lime. Det fjerner suget!

Skrevet

Lage gele med funlight, litt bær og mager vaniljekesam. Google oppskriften. Tilfredstiller søtsuget og nok protein til at det metter

Skrevet

Jeg er kjempe flink hele dagen. Spiser sunt og er god g mett og stolt av meg selv. Så kommer kvelden ... Jeg bestemmer meg for å være flink, men klarer ikke!! Har vi ikke noe godt i hus spiser jeg pålegg osv. Jeg MÅ småspise og det irriterer meg! Noen tips til hva jeg kan gjøre for å unngå det? Hjelper ikke med tur eller trening, pusse tenner, knaske grønnsaker eller noe. Føler jeg har prøvd alt mot den kvelds-/ kjedespisingen

Anonymous poster hash: ff1d1...1cf

Småspis noe sunt og kalorifattig - gulrot, agurk, tomat. Ikke bruk ting med aspartam, slik det er anbefalt lenger oppe.

Anonymous poster hash: 980e4...c20

Skrevet

Spis litt mindre til hvert av de andre måltidene på dagen og spar opp kaloriene til en skikkelig kveldsmat. Etter at kveldsmaten er spist tar du en tyggis.

Anonymous poster hash: 332f9...5e0
Skrevet

Når spiser du middag? Er den mettende nok? Spar litt kalorier til kvelds. Lag en plan for hva og når du skal spise, f.eks et knekkebrød eller en frukt. Hold deg opptatt. Ikke sett deg i sofaen hvis det er da du pleier å spise.

Skrevet

Jeg spiser alltid 3 knekkebrød på kvelden rundt ca 20.30. Knekkebrød med leverpostei, kokt skinke, ost med masse grønt på. Metter godt og gjør at jeg ikke går småsulten eller lysten på andre ting.

Anonymous poster hash: fcc0e...16d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...