Gå til innhold

Kontakte føden i morgen eller vente til legetime onsdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er gravid uke 24+2. De siste par dagene har jeg kjent veldig lite liv. Har kjent noe men mye mindre enn vanlig, så blir bekymra for ho ikke har det så bra der inne.

I morgen skal jeg til sykehuset en tur av andre grunner, så usikker på om jeg skal ta turen innom føden og be om en ul når jeg først er der. Eller om jeg skal vente til svangerskapskontroll hos fastlegen onsdag morgen. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: a1977...4d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde gått innom.

Da slipper du uroe deg lenger enn nødvendig

Skrevet

Ringt føden nå. Man skal ta kontakt ved lite liv ikke når alt liv har opphørt.

Skrevet

Ja jeg burde kansje tatt kontakt tidligere i dag, men tenkte det kunne vente siden det har vært noe liv der.

Men hvis jeg tar kontakt i morgen, kan jeg bare gå innom eller må jeg stå utenfor å ringe inn til de?

Skrevet

At du engster deg er verken bra for deg eller lille i magen. Jeg syns du skal ta en telefon i morgen tidlig å spørre. Det skal ikke være din avgjørelse å utsette en evt. kontroll. Det avgjør de på sykehuset ❤.

Lykke til. Alt er helt sikkert bra.

Klem fra ei som hadde to "lite liv" kontroller på Ahus i forrige svangerskap. Alt var bra begge gangene, men de tok meg fullstendig på alvor og var veldig gode mot meg 😊 Man er jo ikke bekymret for moro skyld.

Skrevet

Du kan ikke bare gå innom.

Hva med å ringe i kveld og avtale å komme innom enten i kveld eller i morgen dersom de mener det haster.

Anonymous poster hash: 736f5...6bd

Skrevet

Ring i morgen tidlig før du drar til sykehuset? Så stikker du innom og får en sjekk mens du er på sykehuset. 

Anonymous poster hash: a7b75...a2f
Skrevet

Jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte å tenke på det før etter uke 28. Men er du belymret, så er det bedre å ringe en gang for mye.

Fikk beskjed om å prøve et glass iskald cola og se om jeg fikk respons på det, om jeg følte jeg hadde kjent lite liv en dag...

Anonymous poster hash: 52a11...f0b

Skrevet

Jeg klarte å få i gang litt respons der inne nå i stad, men ikke like ivrig og vilter som ho bruker være på kvelden.

Jeg tar å ringer føden i morgen og hører hva de tror.

Skrevet

Hvorfor ikke ringe nå? Er der for deg de.

Anonymous poster hash: 02f99...e12

Skrevet

Hadde ringt i går, men om du ikke gjorde det så ring nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...