Gå til innhold

Prater du hver dag med samboeren? Dersom du er borte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så fremt man har dekning da...

Anonymous poster hash: 8af46...ba4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymous poster hash: 90b32...b84

Skrevet

Er borte nå i to uker ifb med skole og han bryr seg jo nesten ikke om å prate... Skulle se på tv og har ikke tid fem minutter etter ungene er i seng liksom. Føles rart og merkelig ut.....

Anonymous poster hash: 8af46...ba4

Skrevet

Nei. Hender vi sender en sms i løpet av dagen og chatter litt på Facebook. 

Skrevet

Nei. Har ikke behov for det. Vi prater nok ellers. Jeg synes det er et sunnhetstegn at man kan være borte fra hverandre uten å måtte avgi rapport. Samme egentlig med å måtte fortelle hverandre hver dag at man er glad i hverandre. Jeg tenker at om man er trygg i forholdet trenger man ikke ringe for å si det (markere det). Jeg synes man kan nyte turen for seg selv også, hvis der selvsagt ikke ligger en spesiell anledning til grunn. Det er fint å komme hjem og fortelle fra turen og få noe nytt og prate om.

Anonymous poster hash: de651...41a

Skrevet

Nei, men vi snakkes ikke mens vi er på jobb eller annet heller. Ser kolleger som snakker med sine partnere, ofte flere ganger i løpet av dagen. Hvis vi er fra hverandre mer enn to-tre dager snakkes vi som regel. Med en overnatting eller to, er det ikke engang alltid vi har kontakt via SMS.

Skrevet

Nei, langt fra daglig. Sier ifra at jeg har kommet fram, og neste er kanskje i slutten av uka: "Henter du meg på stasjonen? Sitter på toget fra flyplassen nå."

Ellers utveksler vi kanskje et par SMS eller mailer i løpet av uka, om praktiske ting.

Anonymous poster hash: 9cd71...c34

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Ja! Ikke nødvendigvis så lange samtaler. Men det er hyggelig å ringe på kvelden og spørre hvordan det går i heimen, fortelle litt om dagen osv.

Skrevet

Ja, det gjør vi.

Når han er borte er det vanskelig for meg å nå han om det ikke er noe svært viktig som alvorlig sykdom eller dødsfall så da er det bedre at han ringer hjem hver dag. Noen ganger er det viktig å få snakke sammen selv om det ikke er alvorlige ting. Det skjer smått og stort i as familien som det er greit å snakkes om

Og så lengter han hjem og da er det fint å kunne skravle litt og fortelle om små hendelser med ungene og sånn.

Skrevet

Vi ringes ikke hvis en av oss er borte. jeg er ofte på ferie uten han og er da vekke i to uker. Sender melding. Han har ikke facebook så vi sees ikke der.Vi ringer heller ikke eller sender sms i arbeidstiden.

Skrevet

Ja 😍

Anonymous poster hash: 8a1c8...fbc

Skrevet

Nå er jeg sjelden vekk lenger enn 2-3 dager, men alt vi gjør er en sms eller 2. Gjerne en "Jeg kom meg greit avgårde", og en "Jeg elsker deg" før jeg legger meg. Hvis jeg da ikke sovner før jeg får sendt den. Og en siste "Jeg er hjemme kl da og da". Thats it. Telefonsamtaler utenom det ville jeg tolket som en krise, og tatt med en eneste gang ☺

Skrevet

Nei, ikke hvis det ikke er noe ekstra som må taes opp raskt. Sender som oftest en sms i ny og ne, men ikke daglig. Vi vet hvor vi har hverandre, og trenger heldigvis ikke forsikringer om det straks vi er utenfor hverandres synsvidde. Har vært på ferie med venninner som må snakke med mannen opptil flere ganger om dagen, og oppriktig talt syns jeg det måtte være litt slitsomt å ha det slik.

Skrevet

Ja, for oss ville noe annet være utenkelig :) Vi snakker hver dag, eller meldinger, vi kan til og med sende mld i løpet av en arbeidsdag ;)

For oss er det også viktig å si hver dag at vi er glad i hverandre og tenker på hverandre :) Nå har vi bare vært sammen et år da, så kanskje det forandrer seg :P

Anonymous poster hash: 1f7f1...adb

Skrevet

Prater ikke nødvendigvis på telefon, men sender meldinger el.l. Det er mest for å fortelle om hva som skjer og sende bilder osv, siden vi er hverandres bestevenn og det er helt naturlig å dele det som skjer.

Skrevet

Vi er svært skjelden borte fra hverandre. Max en helg. Da prater vi sammen hver dag. 😊

Skrevet

Ja! Hyggelig å slå av en telefonsamtale når man er bortreist :) Er jo så vandt til å prate med hverandre hver dag, at en telefonsamtale på 10-15 minutter bare er trivelig :) 

Anonymous poster hash: 785b3...245
Skrevet

Ja, hver dag 😍 Det er jo slik at vi snakker mye med hverandre til vanlig, også når en av oss er bortreist.

Anonymous poster hash: d8c42...228

Skrevet

Daglig kontakt. Samtale eller sms. MÅ ikke prate men et livstegn er hyggelig.

Og alltid god natt sms med jeg er glad i deg.

Anonymous poster hash: c6118...133

Skrevet

Nei. Mannen jobber i Nordsjøen og det kan ta 3 dager mellom hver samtale. Nå har vi vært sammen i mange år da, er ikke avhengige av hverandre slik vi var de første årene. Forelskelsen har lagt seg :)

Anonymous poster hash: 0d34f...dbd

Skrevet

Jepp, det gjør vi!

Anonymous poster hash: db146...b74

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja det gjør vi. Alltid. Og mannen er mye borte. Det har vel enda ikke skjedd at det har gått en dag uten at vi har ringt hverandre når han har vært borte. Og vi har vært sammen i mange år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...