Gå til innhold

Dere som sliter med tilbakevendende depresjoner:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har du d nå om dagen?

Har aldri tenkt noe over mønsteret på d hele.. Men akkurat nå er jeg så langt nede som jeg noen gang har vært :/

Alt er så utrolig ork!

Er denne tiden på året en dårlig tid for flere?

Anonymous poster hash: 68e06...117

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er på vei opp nå, håper jeg. Pleier å være deprimert okt/nov, mars/april og juni/juli. Det slår aldri feil, men så er depresjon et bi-symptom.

Anonymous poster hash: 8e334...cff
Skrevet

Har ikke noe med årstidene å gjøre hos meg....

Og akkurat nå har jeg det faktisk veldig bra! :Nikke:

Håper du snart føler deg bedre, HI! :klem:

Anonymous poster hash: 83a76...984
Skrevet

Er du sjekka for unipolar lidelse, HI?

Anonymous poster hash: 38d81...b4b

Skrevet

Jeg har det tøft rundt juletider, og midt på sommeren. Tror det har noe med at "nå skal vi hygge oss dere" og så faller jeg fullstendig sammen når jeg atter en gang ikke greier å føle lykke når "alle andre" gjør det. Og ferietid = tid til å kjenne på følelsene. Men, det skal sies at jeg kan være deprimert hele året.  

Anonymous poster hash: 9e6e6...156
Skrevet

Jup. Senhøsten og senvinteren er de verste tidene. Ellers slås jeg ut av dårlige tider/nyheter. Mye drit i familien. Mange som har der slik. Google SAD. Seasonal affective disorder, eller sesongavhengig depresjon

Anonymous poster hash: 766c4...b83

Skrevet

Jup. Senhøsten og senvinteren er de verste tidene. Ellers slås jeg ut av dårlige tider/nyheter. Mye drit i familien. Mange som har der slik. Google SAD. Seasonal affective disorder, eller sesongavhengig depresjon

Skrevet

Likner meg. Kan merke at jeg blir mer hjemmekjær og lett nedstemt høst/ vinter, men takler det som oftest greit. Det er svært mange stressende dårlige nyheter og/eller vonde hendelser på en gang som eventuelt kan utløse en ordentlig depresjon.

Anonymous poster hash: c6c1e...74a

Skrevet

Har hatt det veldig bra i ett år nå, men nå begynner det å gå litt nedover igjen. Er verst om vinteren når det er mye snø.

Anonymous poster hash: 53d81...ff5

Skrevet

For meg kommer det snikende i november, og topper seg i februar. Deretter blir det lysere tider, bokstavelig talt. Skjer hvert år. Klassisk vinterdepresjon.

Anonymous poster hash: 0c845...98b

Skrevet

Akkurat nå er jeg meg selv. Har en bipolarlidelse. 

God bedring! Er fælt når det står på, men det går over - selv om det ikke hjelper å høre det. Klem <3

Anonymous poster hash: a1971...97b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...