Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Sønn på 9 mnd var syk fra tirsdag til fredag. Jeg begynte å bli kvalm på lørdag, ordentlig rulle med diare, feber og uvellhet i dag. Huff, hvor lenge vil dette ta? Er det forresten vanlig at babyer er supergretne etter sykdom? Anonymous poster hash: 59d63...11d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Tror det er influensaen du har fått - varer gjerne ei uke, men bare noen dager som er skikkelig ille med feber og kroppsverk. Noen kaster opp, andre er bare kvalme og har vondt i magen. Anonymous poster hash: a7127...5f2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Tror det er influensaen du har fått - varer gjerne ei uke, men bare noen dager som er skikkelig ille med feber og kroppsverk. Noen kaster opp, andre er bare kvalme og har vondt i magen. Anonymous poster hash: a7127...5f2 Er det vanlig med diare ved influensa? Hadde influensa i fjor for første gang i mitt liv. Utrolig uflaks om jeg får det to år på rad! Anonymous poster hash: 59d63...11d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Her hadde vi omgangssyken fra mandag til torsdag forrige uke. Litt jojo-feber (37-39 opp og ned), ellers mye oppkast og noe diaré. Anonymous poster hash: 801b8...129
MarianeA Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Når jeg har omgangssyken tar det gjerne en uke før jeg føler meg i ok form igjen. Og mine barn er utrolig gretne etter å ha vært syk noen dager. Det er som om de tar igjen for alt de gikk glipp av. Man må gjerne holde seg hjemme og inne en periode etter sykdom og det er lange dager for barn og foreldre. Men de er syke kan de ligge på sofaen en hel dag uten et knyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå