Gå til innhold

Hva var den BESTE gaven dere fikk til ny baby??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe gave til noen som nettopp har fått en liten gutt, tenker å bruke ca 1000,-.

Anonymous poster hash: 38f45...08c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hva de har/trenger... Spør om det er noe de ønsker seg...?

Anonymous poster hash: 9a1dd...49c

Skrevet

Ammepute. Det hadde jeg ikke tenkt å kjøpe selv, men den ble brukt utrolig mye. Men koster ikke 1000 kr da.

Var ikke det forresten veldig mye i barselgave?

Skrevet

Ulldress fra nøstebarn:)

Anonymous poster hash: 5d536...6d2

Skrevet

Den beste gaven jeg fikk til min datter (som nå er 20 år gammel) var Apen fra kay bojesen. Og forsåvidt den eneste gaven jeg / hun enda har, samt den eneste jeg husker å ha fått. Så mitt tips: Noe som er evigvarende, ikke noe de vokser fra eller som kun kan brukes en kort tid.

Anonymous poster hash: 0e731...c8e

Skrevet

Svigermor og svigerinne strikket klær og tepper i ull. Med vinterbaby ble det mye brukt, og det var noe jeg ikke hadde mulighet til å ordne selv siden jeg over hodet ikke kan strikke. :P

Beste kjøpegaven må være vippestolen.

Anonymous poster hash: 911e1...c1f
Skrevet

Fikk mye fint når min datter ble født, men det jeg husker best er faktisk en kjole og en bamse :)

Vi visste ikke hva det ble og hadde derfor bare kjønnsnøytrale klær, hun ble også født litt for tidlig og var ganske liten. Farens søster var etter fødselen å kjøpte en liten rosa kjole og en rosa bamse! Kjolen passet sånn nesten perfekt da alt annet vi hadde var for stort, og jeg ble merkelig glad for å ha et plagg som passet babyen min! :P Og bamsen har datteren ennå etter 10 år, og den heter Rosabamsen ;) Det var ikke den "største" gaven sånn sett, men helt klart den som ble husket best, og på en måte sittet mest pris på :)

Anonymous poster hash: 21146...8c7
Skrevet

Babynest er farlig pga krybbedød http://www.klikk.no/foreldre/baby/article1639033.eceAnonymous poster hash: bd159...18b

Og hvor står dette her henne? Artikkelen du limte inn er om at SPRINKELSENGS BESKYTTERE øker sjansen får krybbedød.

"Hun mener voksnes behov for at barnets seng skal se lun og koselig ut kan skape farlige situasjoner og et uheldig sovemiljø for spedbarnet.

- Derfor anbefaler vi at det ikke brukes pute, sengekantbeskytter, babynest eller lignende i barnesengen."

Anonymous poster hash: abe7f...dda

Skrevet

Babynest er farlig pga krybbedød http://www.klikk.no/foreldre/baby/article1639033.eceAnonymous poster hash: bd159...18b

Og hvor står dette her henne? Artikkelen du limte inn er om at SPRINKELSENGS BESKYTTERE øker sjansen får krybbedød.
"Hun mener voksnes behov for at barnets seng skal se lun og koselig ut kan skape farlige situasjoner og et uheldig sovemiljø for spedbarnet.

- Derfor anbefaler vi at det ikke brukes pute, sengekantbeskytter, babynest eller lignende i barnesengen."

Haha, jeg så ikke en gang at artikkelen forsatte under de svære annonsene , my bad 😂😂

Skrevet

Vi brukte vårt babynest i sofaen etc, da var det ingen fare for at babyen rullet ned. Veldig fornøyd med babynest, og bruker man sunn fornuft er det ingen fare.

Anonymous poster hash: d9341...aba

Skrevet

Ble veldig glad for hjemmestrikkede klær. Kan man ikke strikke kan man kjøpe av noen. Er så utrolig mye fint!

Skrevet

Vi brukte den ikke i sengen men på dagtid. Gull å ha i sofaen f.eks på dagen.

Skrevet

Ullfleecedress fra nøstebarn! Beste plagget jeg har hatt til baby ;-)

Skrevet

Ulldress fra nøstebarn:)

Anonymous poster hash: 5d536...6d2

Samme her❤️

Anonymous poster hash: 8ed54...1e4

Skrevet

Bæresjal!!!! Verdens mest fantastiske oppfinnelse til nybakte foreldre!!!

Anonymous poster hash: ecb0d...955

Skrevet

Kjøp noe fint fra nøstebarn eller lillelam :D

Anonymous poster hash: 0de81...59f
Skrevet

babyneset var gull verdt for oss :)

Skrevet

Swaddlere/musselintepper fra aiden&anais er nok gaven jeg ikke visste jeg ønsket meg, men som er blitt brukt mest. Ellers er hjemmesydd babynest, strikket teppe eller tøy og nøstebarnull suverene gaver ☺️

Anonymous poster hash: 6ec07...0b3

Skrevet

Lammeskinn fra nøstebarn, det samme med ull pysj/drakt fra nøstebarn, som jeg hadde i flere mnd :)

Uten om det, hjemmestrikket tøy og en barnsangbok vi fikk :)

Anonymous poster hash: ae489...08f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...