Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hvis du hadde møtt en "perfekt" mann, der kjemien og alt stemte, men han hadde én ting med utseendet sitt som du syns var skikkelig turn off, hadde du klart å se forbi den ene tingen?? Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Hvis du hadde møtt en "perfekt" mann, der kjemien og alt stemte, men han hadde én ting med utseendet sitt som du syns var skikkelig turn off, hadde du klart å se forbi den ene tingen?? Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb Ja, selvfølgelig! Utseendet betyr lite. Anonymous poster hash: 65371...668
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Med utseendet: ja Med rensligheten: nei Anonymous poster hash: c7eea...1c7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Det tror jeg, ja. Men turn off? Hvor ille er det egentlig? Mister du virkelig tenningen på ham når du ser den detaljen? Anonymous poster hash: 8694d...07f
Syngensang Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Detaljer hadde eg nok oversett ja. Men som ei skriv over her, ikkje om det hadde med reinslegheit å gjere.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Det er snakk om hår på hele ryggen... Men er sikkert noen som tenner på det da, så hadde ikke trengt å være så spesifik tenkte jeg. For min del er det turn off. HI Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Det er snakk om hår på hele ryggen... Men er sikkert noen som tenner på det da, så hadde ikke trengt å være så spesifik tenkte jeg. For min del er det turn off. HI Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb Usj... Jeg hadde spurt om vi kunne vokse/barbere det bort da. Er jo en enkel sak Anonymous poster hash: b4068...071
the amazing spidermamma Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Jeg tenker at da stemmer kanskje ikke kjemien helt likevel, jeg. Når man er forelsket, pleier man vel å være raus med den andres feil og mangler.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Jeg hadde en ide om at jeg ikke likte menn med hår på kroppen, helt til jeg hadde en fling med en med mer hår enn jeg egentlig likte, da betydde det ingenting Nå har jeg truffet mannen i mitt liv! Først la jeg ikke merke til han, han var bla for stor i forhold til hva jeg så etter. Han er ikke tykk, men kraftig og har endel muskler.(Han har slanket seg 80!!kg tidligere, så han har vært stor!) Han har også psoriasis, jeg hadde trodd det skulle plage meg. Og nå sitter jeg og vrir hode mitt for å komme på hva annet som jeg før ikke hadde likt, for det er sikkert noe.. Men han er verdens mest nydelige mann, utenpå og inni, jeg kunne ikke funnet noe som var mer perfekt for meg! <3 Jeg kan se på han dagen lang, ligge tett inntil og nyte og kjenne kroppen hans, og jeg har ikke behov for å endre en eneste liten del av han, for han er er han og han er min! Anonymous poster hash: 8ac64...32c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Hår på ryggen er det bare å vokse av. Null stress. Anonymous poster hash: bc65d...5b8
soleia Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Det er snakk om hår på hele ryggen... Men er sikkert noen som tenner på det da, så hadde ikke trengt å være så spesifik tenkte jeg. For min del er det turn off. HI Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb Usj... Jeg hadde spurt om vi kunne vokse/barbere det bort da. Er jo en enkel sak Anonymous poster hash: b4068...071 Tenkte du at mannens skulle vokse og barbere ryggen resten av (sam)livet? Klarar ein ikkje leve med ein hårete rygg, så er det ikkje rette mannen.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Det kommer du garantert til å bli "blind for" etterhvert. Til slutt kommer du til å like hår på ryggen fordi det forbinder du med mannen du elsker. ❤️ Anonymous poster hash: 511ac...7b6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 Jeg merker jo allerede at jeg bryr meg om det mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre Er bare litt redd for at det blir mer turn off igjen etter hvert når hverdagen kommer... HI Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 Jeg trodde aldri jeg skulle finne meg en mann med mye kroppshår, men mannen i mitt liv er veldig hårete. Det plaget meg ikke ett sekund,det er bare trygt og godt og koselig! 😊 Anonymous poster hash: 1283c...7cd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #15 Skrevet 25. januar 2016 Hår på ryggen er det bare å vokse av. Null stress.Anonymous poster hash: bc65d...5b8 Absolutt ikke sikkert mannen vil det, da. Anonymous poster hash: 866c1...e3d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #16 Skrevet 25. januar 2016 Har aldri vært den som syns hårete menn var noe særlig. Helt til jeg møtte mannen, da fant jeg ut det ikke var noe som betydde noe. Anonymous poster hash: 9a721...056
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #17 Skrevet 25. januar 2016 Gubben har hår på ryggen, og på alle andre steder. Det var ikke noe jeg spesifikt gikk for da vi traff hverandre, for å si det sånn, men herlighet. Who cares? Henger du deg opp i sånt tror jeg neppe dette er fyren for deg. Anonymous poster hash: ca2b5...a13
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #18 Skrevet 25. januar 2016 Når hverdagen kommer elsker du ham, eller dere har gått hver for dere pga andre grunner enn hår. Har du tenkt på hva han kansje har oppaget md deg som han tidligere ikke har likt, men fordi det er deg er det helt greit? Jeg traff en mann for 4 år siden. Jeg alene med to barn, ikke litt ute etter en mann engang!! Han var stor, ikke tykk men litt mage, kraftig bygget med stor kropp. Jeg er 50 kg, han 120. Ikke det jeg så får meg. Itillegg hadde han masse hår, flekkvis. Han har også psoriasis, skjev hofte, krumme tær, litt kvis, og føflekker. Men det ansiktet. Som skåret rett ut fra hollywood Jeg har aldri vært så forelsket i hele mitt liv <3 Vi fikk en datter får 5 mnd siden og jeg elsker ham like høyt fremdeles Han reiste nylig på jobb for 2 uker og jeg savner ham Han er min, og jeg ser at andre kvinner snur seg etter ham og de kan ikke se håret på ryggen-det betyr ingenting, det er ham, og han er min <3 Anonymous poster hash: ec5ad...bfd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #19 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har det motsatt Min ekskjæreste hadde mye hår på kroppen, det plagde meg ikke. Han jeg er sammen med nå har nesten mindre kroppshår enn meg, og jeg syns da at han ser så gutteaktig ut. Men jeg merker at jeg tenker mindre og mindre på det, så jeg venner meg til det, og det gjør nok du også HI Anonymous poster hash: 32b27...8e2
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #20 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har ikke vært i situasjonen selv, så vanskelig å si. Men jeg syns ikke masse rygg- eller brysthår er veldig tiltrekkende. Så det kan hende jeg hadde revurdere forholdet, men det kommer nok også an på mannen generelt. Anonymous poster hash: ea043...5bd
Elsker livet Skrevet 25. januar 2016 #21 Skrevet 25. januar 2016 Hvite tennissokker i sandalene, lange tånegler og langt hår er turn off. Men ikke nok til at jeg hadde fraskrevet meg en ellers flott mann som mannen i mitt liv. Kjemi, fremtidstanker og verdier er langt viktigere, og du trenger ikke ha kjemi med den hårete ryggen hans. Men syns du mannen blir frastøtende pga. hårveksten bør du nok avslutte hele forhold så snart som mulig.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #22 Skrevet 25. januar 2016 Mannen min har en del hår på kroppen, og fikk det for seg en stund at håret på skuldrene var stygt, og barberte det bort. Og det var turnoff det, for det begynte jo å stikke! I tillegg syntes jeg det var idiotisk😜 Anonymous poster hash: a297d...a8a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #23 Skrevet 25. januar 2016 Jeg har alltid likt hårløse menn.. Menhan jeg har møtt nå har masse hår på brystet og litt på ryggen.. Plager meg ikke i det hele tatt og tenner noe helt vanvittig på han❤️. Anonymous poster hash: 84fb5...413
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #24 Skrevet 26. januar 2016 Jeg merker jo allerede at jeg bryr meg om det mindre enn jeg trodde jeg kom til å gjøre Er bare litt redd for at det blir mer turn off igjen etter hvert når hverdagen kommer... HI Anonymous poster hash: 7d9a9...3bb Prøv å kose litt med pelsen. Kanskje trenger du å bli kjent med den. Anonymous poster hash: c7eea...1c7
Syngensang Skrevet 26. januar 2016 #25 Skrevet 26. januar 2016 Hår på ryggen er det bare å vokse av. Null stress. Anonymous poster hash: bc65d...5b8 Viss eg hadde trefft ein mann som berre ville ha meg om eg endra på utsjånaden min ville eg kanskje snudd i døra gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå