Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Og etter kalenderen min skal mensen (ikke) komme om fem dager... Går bare å kjenner etter symptomer🙈 Kjenner ingenting så klart, men denne ventetiden er så altfor langdryg.... Anonymous poster hash: 52a2a...841
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Imponert over at du fremdeles klarer å være spent! Jeg er i 6.pp med barn nummer tre. De to første barna kom veldig kjapt, men denne gangen ser det ut til å være vanskeligere... Jeg begynner å miste motet/motivasjonen, og er ikke spent lenger i det hele tatt. Anonymous poster hash: e24a4...eb6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Imponert over at du fremdeles klarer å være spent! Jeg er i 6.pp med barn nummer tre. De to første barna kom veldig kjapt, men denne gangen ser det ut til å være vanskeligere... Jeg begynner å miste motet/motivasjonen, og er ikke spent lenger i det hele tatt. Anonymous poster hash: e24a4...eb6 Jeg er spent, men på en sånn stresset, slitsom måte... Tenker på det hele tiden😬 Har så lyst at det skal klaffe nå! Håpte først på vårbarn, så sommerbarn, nå er vi over på høstbarn...Hun vi har fra før er født i romjulen, hadde håpet å unngå desember denne gangen... Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841
Serepta Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Masse lykke til! Håper det klaffer denne gangen da.
Reese Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Masse lykke til deler spenningen din, selv om jeg fremdeles venter på mensen etter siste fødsel i september, er jeg klar som et egg til våren
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Masse lykke til deler spenningen din, selv om jeg fremdeles venter på mensen etter siste fødsel i september, er jeg klar som et egg til våren Wow, jeg er imponert!😊 Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841
Reese Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Masse lykke til deler spenningen din, selv om jeg fremdeles venter på mensen etter siste fødsel i september, er jeg klar som et egg til våren Wow, jeg er imponert! Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841 Jeg også skal prøve på nr 4 Trodde aldri jeg skulle ha så mange, men gud så fantastisk det er så gleder meg allerede
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Masse lykke til deler spenningen din, selv om jeg fremdeles venter på mensen etter siste fødsel i september, er jeg klar som et egg til våren Wow, jeg er imponert! Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841 Jeg også skal prøve på nr 4 Trodde aldri jeg skulle ha så mange, men gud så fantastisk det er så gleder meg allerede Herlig!😊 Håper det klaffer raskt når dere starter prøvingen😊 Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841
Reese Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Masse lykke til deler spenningen din, selv om jeg fremdeles venter på mensen etter siste fødsel i september, er jeg klar som et egg til våren Wow, jeg er imponert! Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841 Jeg også skal prøve på nr 4 Trodde aldri jeg skulle ha så mange, men gud så fantastisk det er så gleder meg allerede Herlig! Håper det klaffer raskt når dere starter prøvingen Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841 Takk for det Må du ha lykke til, håper du får positiv test <3
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Imponert over at du fremdeles klarer å være spent! Jeg er i 6.pp med barn nummer tre. De to første barna kom veldig kjapt, men denne gangen ser det ut til å være vanskeligere... Jeg begynner å miste motet/motivasjonen, og er ikke spent lenger i det hele tatt. Anonymous poster hash: e24a4...eb6 Jeg er spent, men på en sånn stresset, slitsom måte... Tenker på det hele tiden Har så lyst at det skal klaffe nå! Håpte først på vårbarn, så sommerbarn, nå er vi over på høstbarn...Hun vi har fra før er født i romjulen, hadde håpet å unngå desember denne gangen... Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841 Åja, da skjønner jeg.... Jeg tenkte du mente spent i positiv forstand. Da tenker vi nok det samme. Jeg hadde også sett for meg vårbarn, kanskje sommer. Nå er vi godt over på høsten, og selv om jeg hadde tenkt at jeg aldri skulle ha høstbarn igjen (upraktisk med både skole og barnehage), så har jeg nå for lenge siden innsett at jeg gir fullstendig blaffen i når på året barnet blir født, bare jeg blir gravid! Tidligere har vi kunnet time akkurat når vi "ønsker" at barnet skal bli født, men den tid er tydeligvis forbi. Vi har vært bortskjemte, jeg vet. For sikkerhets skyld er både min søster og flere nære venninner gravide med termin til våren, og det hjelper ikke akkurat på. Anonymous poster hash: e24a4...eb6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Imponert over at du fremdeles klarer å være spent! Jeg er i 6.pp med barn nummer tre. De to første barna kom veldig kjapt, men denne gangen ser det ut til å være vanskeligere... Jeg begynner å miste motet/motivasjonen, og er ikke spent lenger i det hele tatt. Anonymous poster hash: e24a4...eb6 Jeg er spent, men på en sånn stresset, slitsom måte... Tenker på det hele tiden Har så lyst at det skal klaffe nå! Håpte først på vårbarn, så sommerbarn, nå er vi over på høstbarn...Hun vi har fra før er født i romjulen, hadde håpet å unngå desember denne gangen... Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841 Åja, da skjønner jeg.... Jeg tenkte du mente spent i positiv forstand. Da tenker vi nok det samme. Jeg hadde også sett for meg vårbarn, kanskje sommer. Nå er vi godt over på høsten, og selv om jeg hadde tenkt at jeg aldri skulle ha høstbarn igjen (upraktisk med både skole og barnehage), så har jeg nå for lenge siden innsett at jeg gir fullstendig blaffen i når på året barnet blir født, bare jeg blir gravid! Tidligere har vi kunnet time akkurat når vi "ønsker" at barnet skal bli født, men den tid er tydeligvis forbi. Vi har vært bortskjemte, jeg vet. For sikkerhets skyld er både min søster og flere nære venninner gravide med termin til våren, og det hjelper ikke akkurat på. Anonymous poster hash: e24a4...eb6 Huff, sånn er det her også... Nå spiller måned liten rolle, bare det klaffer snart! Vi prøvde i over ett år med første, så hadde håpet på litt kortere prøvetid denne gangen..🙈 Hi Anonymous poster hash: 52a2a...841
Liljekonvall<3 Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Lykke til!! Håper spiren sitter, HI! 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå