Gå til innhold

Når skal dere til ultralyd?


BT85

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

11+2 må være tidlig ultralyd eller? Her blir det 18+5!

 

Emmeli84: Jeg søkte om fødeplass selv fordi jeg vet man bør være tidlig ute hvis man vil ha plass i Oslo. Dermed fikk jeg svar med innvilget plass, tid for ultralyd m.m. På sykehuset altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+2 må være tidlig ultralyd eller? Her blir det 18+5!

Emmeli84: Jeg søkte om fødeplass selv fordi jeg vet man bør være tidlig ute hvis man vil ha plass i Oslo. Dermed fikk jeg svar med innvilget plass, tid for ultralyd m.m. På sykehuset altså.

Ok :) skal til jm 3 feb, får høre med henne da :) å da er jeg allerede gått 14 fulle uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11+2 må være tidlig ultralyd eller? Her blir det 18+5!

 

Emmeli84: Jeg søkte om fødeplass selv fordi jeg vet man bør være tidlig ute hvis man vil ha plass i Oslo. Dermed fikk jeg svar med innvilget plass, tid for ultralyd m.m. På sykehuset altså.

 

jepp, tidlig :-) og så blir det den "vanlige" i uke 18 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time til oul den 25.februar, er da 17+4 :) Har allerede sett et lite bankende hjerte på en uklar hvit klump med svart bakgrunn da jeg var hos legen i uke 10, han hadde et bærbart ul-apparat som han bare måtte teste ut (hadde kun hatt det i 2 dager, og det er egentlig beregnet på å måle urin i blære) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått time til oul den 25.februar, er da 17+4 :) Har allerede sett et lite bankende hjerte på en uklar hvit klump med svart bakgrunn da jeg var hos legen i uke 10, han hadde et bærbart ul-apparat som han bare måtte teste ut (hadde kun hatt det i 2 dager, og det er egentlig beregnet på å måle urin i blære) :P

 

hehe så kult!!

Foreldrene mine har et gammelt elektronisk stetoskop liggende fra 80-tallet. Vi måtte selvfølgelig teste det da vi kom på besøk, men hørte ikke noe enda ;-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Gratulere!!!! Så artig. Vi gleder oss masse til vi skal om litt over ei uke.

Første gutten 💙

Endret av Emmeli84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om 3 uker er det på tide med OUL for oss også.

Er jo en hel evighet til sukk

Er jo så spendt på når termin blir i forhold til OUL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...