Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Vurdere og leie et sjøhus (slike som står ved småbåthavner). Det er godkjent som helårsbolig og ser utrolig koselig ut. Men så har jeg et barn på snart 5 år. Er dette en dum ide og skaffe seg som fast boplass? Anonymous poster hash: b4daf...d2b
TPK Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Hadde i alle fall meldt ham på svømmekurs umiddelbart! Og deg selv på livredningskurs. Jeg hadde nok ikke klart å slappe helt av på en sånn plass med små barn.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Er litt av dilemmaet mitt og... blir skummelt nært vannet :/ Problemet er at boligmarkedet her er helt på bærtur... skyhøye priser også ble jeg sagt opp (leiligheten skal selges), og dette er en av mulighetene. HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b
MarianeA Skrevet 26. januar 2016 #4 Skrevet 26. januar 2016 Ikke alle her til lands bor på landet med inngjerdet hage. Mange bor nært hav og vann, andre i byen med trafikk utfor døra og en bondegård er nesten den farligste plassen man kan bo med et barn. En femåring er stor nok til å lære å passe seg for vann og jeg tror det ikke er noe problem med å bo slik.
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #5 Skrevet 26. januar 2016 Er litt av dilemmaet mitt og... blir skummelt nært vannet :/ Problemet er at boligmarkedet her er helt på bærtur... skyhøye priser også ble jeg sagt opp (leiligheten skal selges), og dette er en av mulighetene. HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b Er det billigere å leie et sjøhus? Heldig du er Anonymous poster hash: c2c82...d2e
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #6 Skrevet 26. januar 2016 Er ikke sånn lite hus med strandkanten, men "rekkehus" på ei småbåtshavn. Tenker mest på om dette er et passende område for et barn og vokse opp i... Nå bor vi midt i sentrum med farlig trafikk HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b
Anonym bruker Skrevet 26. januar 2016 #7 Skrevet 26. januar 2016 Er ikke sånn lite hus med strandkanten, men "rekkehus" på ei småbåtshavn. Tenker mest på om dette er et passende område for et barn og vokse opp i... Nå bor vi midt i sentrum med farlig trafikk HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b Jeg synes det høres helt fantastisk flott ut Hvorfor skulle det ikke være passende? Anonymous poster hash: c2c82...d2e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #8 Skrevet 27. januar 2016 Høres koselig ut, men jeg hadde nok ikke gjort det- selv om jeg nærmest er oppvokst i fjæra;) Forskjell på strandlinje kontra å bo på en brygge. barnet ditt er også nå i en alder hvor det å ferdes ute alene vil bli mer og mer aktuelt. Det er heller ikke alle jeg ville sendt mine barn til på lekebesøk om de bodde slik til;/ Anonymous poster hash: b0355...538
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #9 Skrevet 27. januar 2016 Tror jeg blir til å se det an, og se hvordan området "på land" er først. Er det et fint barnevennlig område "på land" så blir det mer aktuelt. Takk for tilbakemeldinger, både de positive og negative HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #10 Skrevet 27. januar 2016 Tror jeg blir til å se det an, og se hvordan området "på land" er først. Er det et fint barnevennlig område "på land" så blir det mer aktuelt. Takk for tilbakemeldinger, både de positive og negative HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b Kan jeg spørre hva du må betale for å leie sjøhuset? Anonymous poster hash: c2c82...d2e
Anonym bruker Skrevet 27. januar 2016 #11 Skrevet 27. januar 2016 Tror jeg blir til å se det an, og se hvordan området "på land" er først. Er det et fint barnevennlig område "på land" så blir det mer aktuelt. Takk for tilbakemeldinger, både de positive og negative HI Anonymous poster hash: b4daf...d2b Kan jeg spørre hva du må betale for å leie sjøhuset? Anonymous poster hash: c2c82...d2e 10 000,- i måneden... Noe som er billig her hvis man skal ha 2 soverom Anonymous poster hash: b4daf...d2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå