Gå til innhold

Migrene, hjelp!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har migrene for 6. dagen på rad nå.

Er ved å bli sprø.

Noen gode råd til hva jeg kan gjøre?

Kan ikke ta medisiner annet enn paracett siden jeg ammer og de hjelper ikke

Anonymous poster hash: 5c1e9...2f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring en akupunktør i morgen hvis du fremdeles har migrene da. Bruker som regel å greie å fjerne alt eller det meste av smerten på de migrenepasientene jeg får, også akutt migrene.

Finn en erfaren akupunktør.

God bedring :)

Anonymous poster hash: 96b2b...af7
Skrevet

På lang sikt :

Jeg kuttet ut ALT av tilsatt sukker både gjemt i mat og som godteri/sjokolade. Etter det har jeg ikke hatt et eneste anfall. 

Migrene (med aura) har vært med meg siden barneskolen, men er nå borte. 

Anonymous poster hash: 3cb23...50a
Skrevet

Har du prøvd Paralen? Det hjelper litt hos meg. Ellers, kom deg til legen og få forebyggende medisin. Det finnes også noen migrenemedisiner som kan brukes under amming hvis det er helt nødvendig, men dette må du snakke med legen din om. 

Anonymous poster hash: b3b73...0f1
Skrevet

Varm opp, tøy ut, avspenn, hvile.

Anonymous poster hash: 77a6b...39d
Skrevet

Kutt sukker, kaffe, sukkerfri brus, andre varme drikker... Har du en god heat lotion kan det hjelpe å smøre+massere litt på tinningene. Drikk vann, få deg frisk luft, legg deg ned på et kjølig mørkt rom uten å bli forstyrret. Migrene er FORFERDELIG! Jeg hadde det også da jeg var gravid, eneste jeg fikk fra folk (pluss legen) var: "Jøss, jeg trodde de som har migrene ikke kjente noe til den mens en var gravid!" Jo, takk for opplysningen, men det er dessverre feil! 

God bedring, det er virkelig slitsomt å ha det så lenge i strekk.

Anonymous poster hash: f52c4...798
Skrevet

Paracet og ibux i kombinasjon skal hjelpe. Hadde det 7 dager forrige uke ( altså hele uka ) Med en 1 åring med omgangssyke i hus - lååård have mercy!

Anonymous poster hash: 4537c...b9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...