Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg syntes dette var så sjokkerende å høre at jeg må poste det her. Saken er at mannen min fortalte meg i går at han noen ganger merker han kan få ereksjon når barna leker på fanget hans. Han tar de bort fra fanget når han merker det og tror ikke det er noe barna har kjent. Han sier det er en fysisk reaksjon og at det ikke betyr noe. Er det virkelig sant? Er ikke ereksjon først og fremst noe som styres av det psykiske? Kan han ha en undertrykt eller skjult tendens til å tenne på barn? Det er mildt sagt en sjokkerende tanke å jeg har aldri mistenkt det, men synes det var sjokkerende å høre da han fortalte om problemet sitt. Har ikke konfrontert han direkte med det, men klarer ikke å slippe tanken på at dette må være feil på et vis. Er det kanskje noen menn her inne som kan si noe om temaet? Anonymous poster hash: a9d18...3a0
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Æsj!! Har aldri hørt om det før. Anonymous poster hash: c5c5f...5de
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Ereksjon er ikke bestandig ensbetydende med at mannen er kåt. Og morgenbrød betyr ikke at mannen er kåt. Anonymous poster hash: 27e88...15c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Det kan være en ren fysisk reaksjon som følge av friksjon - helt uavhengig av hvem eller hva som forårsaker friksjonen. Men skjønner at du synes det er vanskelig å forholde deg til. Anonymous poster hash: 007bd...c70
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Mange menn reagerer på berøring/stimulanse i området, det trenger ikke å ha noe med opphisselse å gjøre i det hele tatt. Jeg tror kanskje flere menn har opplevd dette i forbindelse med barna på fanget, men jeg tror ikke at så mange tør og si det nettopp i frykt av å bli sett på som pedofile. Anonymous poster hash: 36f67...dbd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Det er jo ganske rart, men det kan skje ved kun berøring. Det at han forteller deg om det (og syns det er rart/ekkelt selv) er jo en bra ting. Er det ikke noe han kan gjøre for å forhindre det? Anonymous poster hash: 79c3d...42a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Menn kan få ereksjon og kvinner kan bli tent ved fysisk stimuli selv om man ikke er innstilt på sex eller tenner psykisk. Jeg kan reagere om jeg rir, om jeg sitter på en buss som rister o.l. Det er settinger hvor jeg ikke tenker på sex i det hele tatt og ikke har noe ønske om det. Men kroppen reagerer fysisk uansett. Og det samme kan skje med menn. Så menn kan tenne av fysisk stimuli selv om de ikke har noen som helst tanker rundt sex. Mannen din reagerer jo helt fornuftig, han fjerner barna fra fanget hvis han merker at det skjer. Med det viser han jo at det ikke er noe seksuelt i det fra hans side, og han setter grenser for både seg selv og barna. Anonymous poster hash: 5e523...b18
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Det er jo et godt tegn at mannen din forteller deg dette. Hadde han faktisk følt noe, hadde han vel følt for stor skam til å tørre å dele det. Ereksjon kan, som nevnt over, være en ren fysisk reaksjon, ikke bare psykisk. Men jeg hadde nok syns det var ekkelt jeg også. Anonymous poster hash: f141b...f91
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Er ikke mann, og det er jeg veldig glad for, for jeg kan få en lignende reaksjon selv når jeg leker og koser med barna. Og jeg tenner på ingen måte på dem... Anonymous poster hash: ffbbe...2f7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Aldri hørt om det, og må si jeg synes det er ordentlig ekkelt. Hvis mine unger har kommet borti mine intime områder, har jeg da aldri blitt tent av det. Regner med at menn er som oss kvinner, hjelper ikke å bare være borti, må bli tent også for å komme... Så nei, ikke normalt, bare utrolig ekkelt. Anonymous poster hash: 6fc21...151
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Aldri hørt om det, og må si jeg synes det er ordentlig ekkelt. Hvis mine unger har kommet borti mine intime områder, har jeg da aldri blitt tent av det. Regner med at menn er som oss kvinner, hjelper ikke å bare være borti, må bli tent også for å komme... Så nei, ikke normalt, bare utrolig ekkelt. Anonymous poster hash: 6fc21...151 Det er ikke snakk om å bli tent heller da, men at kroppen reagerer på stimuli, og det vil en manns penis lettere gjøre enn om en barnefot for eksempel streifer en kvinne i skrittet. Og det er ikke snakk om å komme, hvor fikk du det i fra? Du kan ikke se bort i fra at mannen din har hatt liknende reaksjoner med deres barn, men at han ikke tør å fortelle deg det. Spesielt med tanke på reaksjonen din her, han vet vel hvordan du reagerer på en del ting ... Anonymous poster hash: 36f67...dbd
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Aldri hørt om det, og må si jeg synes det er ordentlig ekkelt. Hvis mine unger har kommet borti mine intime områder, har jeg da aldri blitt tent av det. Regner med at menn er som oss kvinner, hjelper ikke å bare være borti, må bli tent også for å komme... Så nei, ikke normalt, bare utrolig ekkelt. Anonymous poster hash: 6fc21...151 Det er stor forskjell på hvor lett man kan tenne fysisk. Jeg tenner lett, veldig lett, nesten plagsomt lett, så jo - bare noen kommer borti kjønnsorganene eller puppene mine så risikerer jeg å reagere med en fysisk tenning. Ikke alltid, men ofte. Det betyr ikke at jeg har noen seksuelle tanker eller ønske om å ha sex eller ser på den som har kommet borti meg på den måten på en seksuell måte. Jeg trodde det var allmennkunnskap at fysisk stimuli kan forårsake fysisk tenning selv når man ikke har noen ønsker eller tanker om sex i øyeblikket. Det er bl.a. noe av det som gjerne skaper store traumer hos voldtektsofre i etterkant, hvis kroppen deres har reagert med å f.eks. bli våt eller fysisk tent. Voldtekten er like mye en voldtekt, men offeret kan føle både skyld og skam pga. dette. Noe de selvfølgelig ikke har grunn til å føle, fordi en slik fysisk tenning er forårsaket av reflekser og ikke av den psykiske viljen. Jeg har snakket med et par som har opplevd dette, og de har følt stor lettelse når de har fått forklart at dette kan skje selv om man virkelig ikke ønsker sex. De kvinnene som har opplevd dette, som jeg har snakket med, har jeg sagt at de skal heller snu om og være takknemlig for at kroppen satte igang den reaksjonen siden det trolig sparte dem for større skader i underlivet. En naturlig fysisk reaksjon er ikke ekkel. Og det vi snakker om her er ikke viljestyrt. Og det har i hvert fall ikke noe med seksuell legning å gjøre!!! Det kan si litt om hvor lett man tenner generelt sett, men det sier ikke noe om at den tenningen som skjer er ønsket. Anonymous poster hash: 5e523...b18
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 Jeg hadde for øvrig aldri fortalt det til mannen, eller noen andre for den saks skyld, fordi jeg er redd for nettopp slike reaksjoner som noen viser her, og at han ikke hadde trodd meg. Mannen din viser stor tillit til deg HI. #9 Anonymous poster hash: ffbbe...2f7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 Tror dette er vanligere enn man tror. Mannen min får stadig stå uten å være tent. Mannfolk får stå mange ganger ila natten mens de sover også. Anonymous poster hash: 879fd...736
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #15 Skrevet 25. januar 2016 Mannen min ble misbrukt tidlig i tenårene av en eldre mann. Han sliter også med at han fikk ereksjon og at det til og med gikk for ham da denne eldre mannen tok på ham og runket ham. Mannen min hadde ikke på noen måte lyst at denne mannen skulle gjøre dette med ham og han frøs til is hver gang han ble tatt på av forgriperen. Likevel reagerte kroppen hans fysisk på stimuli. Anonymous poster hash: dd127...4ca
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. januar 2016 #16 Skrevet 25. januar 2016 Det er jo en kjensgjerning at mange menn får ereksjon når de blir undersøkt av legen, selv når denne er en gammel grå gubbe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #17 Skrevet 25. januar 2016 Tror nok dette er vanlig ja. Høres jo skummelt og ekkelt ut. Men han er nok ikke pedofil Anonymous poster hash: 87d16...d7d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #18 Skrevet 25. januar 2016 Har aldri snakket om det, men jeg har sett at det har skjedd med mannen min også. Har egentlig ikke tenkt over det. En gang fikk jeg også en barnefot i skrittet og en annen gang tok barnet meg på puppen. Kjente at det ilte, men følte jo ingenting seksuelt. Det er helt normalt, altså. Anonymous poster hash: 9b70f...f57
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #19 Skrevet 25. januar 2016 Mange menn får ereksjon når vi legger kateter også, og det er på ingen måte en seksuell handling og mannen har absolutt ingen seksuelle tanker i en slik setting. Så det behøver absolutt ikke vøre en tanke bak i det hele tatt. Er nok bare bevegelser over området som utløser dette uten tanker om sex. Anonymous poster hash: 83704...85d
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #20 Skrevet 25. januar 2016 Jeg vet ingenting om din mann. Men kroppen kan reagere på fysiske stimuli uten at det ligger noe seksuelt bak. Husker med skam de drømmene jeg kunne få om jeg ammet baby om natta, og sovnet mens hun koste seg med puppen! Anonymous poster hash: e99b9...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå