Gå til innhold

Hvor mye ville du betalt for...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... en 1,5 år gammel sofa, i fin stand, som koster 14 000, men som akkurat nå kan fas for 10 000 på Møbelringen? Selger vil ha 5000, jeg svarte at det er for mye. Nå spør han hva jeg er villig til å gi, og jeg er litt usikker. 

Anonymous poster hash: bb64d...be0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Maks 2500 kr. Brukt er brukt!

Anonymous poster hash: d9ab2...17e

Skrevet

Synes ikke 5000 er for mye. Ville gitt det.

Anonymous poster hash: 70df1...555

Skrevet

Jeg synes ikke 5000 er ille. Halv pris av det du må ut med for en ny. Er den hel og fin er det en rettferdig pris synes jeg...

Anonymous poster hash: 099a6...129

Skrevet

Kommer an på om den er med eller uten veggedyr

Anonymous poster hash: 208a3...107

Skrevet

Synes 5000 hørtes greit ut.

Skrevet

Det får da være måte på hvor billig man kan forvente å få kjøpe møbler for. Den er jo ikke gammel i det hele tatt. Syns 5000 er en bra pris jeg. Ikke dyrt så sant sofaen er i bra stand. Noe jeg går ut fra at den er!

Nei, når jeg selger ting så driver jeg ikke veldedighet. Og billigere enn 5000 er akkurat det. Min ærlige mening...

Anonymous poster hash: f13e8...3a7

Skrevet

Det får da være måte på hvor billig man kan forvente å få kjøpe møbler for. Den er jo ikke gammel i det hele tatt. Syns 5000 er en bra pris jeg. Ikke dyrt så sant sofaen er i bra stand. Noe jeg går ut fra at den er!

Nei, når jeg selger ting så driver jeg ikke veldedighet. Og billigere enn 5000 er akkurat det. Min ærlige mening...

Anonymous poster hash: f13e8...3a7

Det må du gjerne mene, men jeg har rett og slett ikke så lyst på den sofaen at jeg vil gi 5000 for den. Har ikke lyst til å være gnien heller, og vil høre hva andre ville gitt slik at jeg har en ide om hvilken pris jeg skal by. 5000 er den bare ikke verdt for min del, enkelt og greit.

hi

Skrevet

Hmm.. Ville gitt maks 4000 tror jeg. Spørs hvor fin jeg syntes den var, og hvor stress det var å få den i hus. Og sjekk etter veggdyr.

Skrevet

da sier du bare at du ikke er interisert.... ikke verre enn det...

Anonymous poster hash: f4ae4...27e
Skrevet

da sier du bare at du ikke er interisert.... ikke verre enn det...

Anonymous poster hash: f4ae4...27e

Interessert. 

Jo, jeg er ineressert, dersom selger vil gå ned i pris. Og det er han villig til. 

HI

Skrevet

4500 kr? Men vil du virkelig ha en sofa du ikke har så veldig lyst på? Det er jo en del tusenlapper og det er en del arbeid å få sofaen i hus. Så greit å kjøpe en sofa en har litt ekstra lyst på. 

Skrevet

Skal jeg kjøpe brukt sofa bør den være billigere enn jeg kan få kjøpt ny. Så ihvertfall ikke mer enn 3000,-

Anonymous poster hash: 03fa4...682

Skrevet

4500 kr? Men vil du virkelig ha en sofa du ikke har så veldig lyst på? Det er jo en del tusenlapper og det er en del arbeid å få sofaen i hus. Så greit å kjøpe en sofa en har litt ekstra lyst på. 

Akkurat det er jeg i stand til å avgjøre på egenhånd ;)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...