Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hva ville dere gjort om det var en baby i oppgangen deres som gråt ekstremt mye.. Ville dere banket på og spurt om de trengte noe, eller om du kunne være til hjelp på noe sett? Og om dere var den som hadde babyen, ville dere satt pris på noe slikt, eller ville dere helst ikke hatt noen slik på døren? Får vondt i mammahjertet hver gang jeg går forbi :/ Anonymous poster hash: 732d7...e26
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Den siste uka kan det Vært min baby du har hørt.. omgangssyke. Først han, også meg. Masse gråting. Har dette vart lenge? Vet ikke om jeg hadde likt det nå. Kanskje fordi jeg føler meg som et vrak. Anonymous poster hash: 4be5e...78f
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Kommer helt annen på omstendighetene. Er det noen du er på hils med, om du mistenker noe forsømmelse, o.l. Jeg vet med meg selv at jeg har store problemer med å ta imot hjelp, selv fra familie. Anonymous poster hash: e62fa...a58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå