Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hva betyr det? Man kan vel ikke ha eggløsning i flere dager på rad? Eller kan man det? Anonymous poster hash: 484b8...09c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Hvor i syklusen er du da? Jeg har fått positiv el test over 3 dager tidligere. Anonymous poster hash: efff9...294
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Hvor i syklusen er du da? Jeg har fått positiv el test over 3 dager tidligere. Anonymous poster hash: efff9...294 Vetikke. 7 uker siden spontanabort. Har ikke hatt mens Anonymous poster hash: 484b8...09c
Surogvanskelig Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Hva betyr det? Man kan vel ikke ha eggløsning i flere dager på rad? Eller kan man det? Anonymous poster hash: 484b8...09c Du kan ha positiv e test i mange dager, selv om du ikke har eggløsning i mange dager. Dette fordi noen bare har mer hormoner og det tar tid for nivået går ned. For å vite at du faktisk har eggløsning bør du teste noen dager fra før di venter og først få negativ test. Første positive test etter en negativ viser at di faktisk har eggløsning, ikke bare at di nettopp har hatt.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Hva betyr det? Man kan vel ikke ha eggløsning i flere dager på rad? Eller kan man det? Anonymous poster hash: 484b8...09c Du kan ha positiv e test i mange dager, selv om du ikke har eggløsning i mange dager. Dette fordi noen bare har mer hormoner og det tar tid for nivået går ned. For å vite at du faktisk har eggløsning bør du teste noen dager fra før di venter og først få negativ test. Første positive test etter en negativ viser at di faktisk har eggløsning, ikke bare at di nettopp har hatt. Takk for svar. Da skal jeg gjøre det. Anonymous poster hash: 484b8...09c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå