Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Er ikke tykk, men har noen kilo for mye. Har "gravidmage" etter fire svangerskap, minste er 10 mnd. Siden 4.januar har jeg lagt om kosthold totalt, spiser ikke godteri eller brus (gjorde det daglig før), og følger en matplan som er satt opp av noen som kan det. I tillegg trener jeg, i hovedsak styrke, men også noe kondisjon, 5 dager i uka. Men holder på å miste motivasjon, har ikke gått ned noe, og har kun gått ned to cm rundt mage, føler jeg jobber så hardt og er så flink, og sliter med å motivere meg om jeg ikke ser noe resultat. Er jeg for utålmodig? Hvor lang tid tar det før det vises? Er det ikke noe vits å jobbe for å se bedre ut? Anonymous poster hash: b0ffe...833
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Du har jo gått ned to cm. bare rundt magen, det er bra! Det er jo bare tre uker siden du startet Du har nå gått inn på en livsstilsendring, det er ikke bare det å se bra ut (det er bonusen ), men du har gjort en enda viktigere jobb for helsen din. Varig endring tar litt tid. Måten du gjør det på nå er mye mer fornuftig om du tenker langsiktig enn om du skulle slanke deg på en mer ufornuftig måte. Det er 19 uker igjen før vi er kommet til juni måned. Dette går riktig vei - du er kjempeflink Anonymous poster hash: 33e6b...85a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 tar omtrent 3uker før opptimal forbrenning oppnås, det kan hende at du spiser feil, for mye for lite. da sparer kroppen på reservene. ved mye styrketrening vil du byggemuskler, og de tar over plassen til fettet, da kan det ta lengre tid før det syns. prøv å ta en kondisjonsøkt i uken, evt om du klarer 10-20 min etter en styrke økt, så vil du nok raskere se resultater. selv gikk det nesten to mnd før jeg opplevde noe forskjell, og da raste jeg igjengjeld ned i vekt, så lønner seg å ikke gi opp, er ikke så lenge du har holdt på Anonymous poster hash: 853ec...237
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Takk for svar. Er i mye bedre form enn jeg noen gang har vært, har ikke hodepine noe jeg ofte hadde før, stabilt blodsukker og Mååå ikke ha cola for å funke. Blir litt motløs når jeg ikke ser forandring som jeg vil se med en gang, men godt å høre at det er vanlig 😀 Anonymous poster hash: b0ffe...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå