Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Prøver å spare litt penger, lunsj på jobb koster unødvendige penger og to bananer er alt jeg har med hjemmefra. Orker ikke dra i butikken. Anonymous poster hash: c55e9...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Hvis du blir mett av det så. Men ville ikke gjort det til en vane. Anonymous poster hash: b7a5c...690
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Om du er apekatt så.. Hvorfor spør du? Du vil ikke kjøpe mat i kantina, du orker ikke gå ut og du har to bananer. Da er det vel greit da?
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Om du er apekatt så.. Hvorfor spør du? Du vil ikke kjøpe mat i kantina, du orker ikke gå ut og du har to bananer. Da er det vel greit da? Du tror apekatter sitter på DIB? Anonymous poster hash: c55e9...e5a
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Om du er apekatt så.. Hvorfor spør du? Du vil ikke kjøpe mat i kantina, du orker ikke gå ut og du har to bananer. Da er det vel greit da? Du tror apekatter sitter på DIB? Anonymous poster hash: c55e9...e5a Det synes jeg stadig vi får bevis for, så jeg er ikke i tvil engang.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Hvis du blir mett av det så. Men ville ikke gjort det til en vane. Anonymous poster hash: b7a5c...690 Takk for saklig svar. Anonymous poster hash: c55e9...e5a
TPK Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Selvsagt helt greit en sjelden gang, men det er mye sukker da. Men fortsatt bedre enn boller og div som mange spiser til lunsj.
MarianeA Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Ja du kan trygt spise bananer til lunsj. Kos deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå