Gå til innhold

Greit med to bananer til lunsj?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å spare litt penger, lunsj på jobb koster unødvendige penger og to bananer er alt jeg har med hjemmefra. Orker ikke dra i butikken.

 

Anonymous poster hash: c55e9...e5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du blir mett av det så. Men ville ikke gjort det til en vane.

 

Anonymous poster hash: b7a5c...690

Skrevet

Om du er apekatt så..

 

Hvorfor spør du? Du vil ikke kjøpe mat i kantina, du orker ikke gå ut og du har to bananer. Da er det vel greit da?

Skrevet

Om du er apekatt så..

 

Hvorfor spør du? Du vil ikke kjøpe mat i kantina, du orker ikke gå ut og du har to bananer. Da er det vel greit da?

Du tror apekatter sitter på DIB?

 

 

 

Anonymous poster hash: c55e9...e5a

Skrevet

 

Om du er apekatt så..

 

Hvorfor spør du? Du vil ikke kjøpe mat i kantina, du orker ikke gå ut og du har to bananer. Da er det vel greit da?

Du tror apekatter sitter på DIB?

 

 

 

Anonymous poster hash: c55e9...e5a

 

Det synes jeg stadig vi får bevis for, så jeg er ikke i tvil engang. 

Skrevet

Hvis du blir mett av det så. Men ville ikke gjort det til en vane.

 

Anonymous poster hash: b7a5c...690

Takk for saklig svar.

 

 

Anonymous poster hash: c55e9...e5a

Skrevet

Selvsagt helt greit en sjelden gang, men det er mye sukker da. Men fortsatt bedre enn boller og div som mange spiser til lunsj.

Skrevet

Ja du kan trygt spise bananer til lunsj. Kos deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...