Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Hva pleier å være første "tiltak"? Har endelig somlet meg til å få en henvisning til gynekolog pga store blødninger. Gikk på p-piller fram til mitt første barn for snart 9 år siden, og har deretter stort sett ammet/gått gravid. Nå er det imidlertid 3 år siden siste barnet kom, og jeg synes bare blødningene blir verre og verre. Begynner meg småblødninger 2-3 dager før det "braker" løs med 3 dager der jeg tidvis må skifte grønn ob før det har gått en time. Må alltid bruke bind og ob, og er oppe flere ganger om natta. Etter 3 dager med fossblødninger er det "vanlig mengde i 2-3 dager før helvetet er slutt. Blir helt utslitt + at det er svært hemmende ift jobb, være ute på ting etc. Håper virkelig det er noe å gjøre med dette. Ønsker helst ikke hormonprevansjon, og er helt ferdig med barn. Kan faktisk tenke meg å fjerne livmoren, men det gjør de vel ikke uten å prøve annet først? Noen med erfaringer? Anonymous poster hash: ab53c...4ba
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 De kan brenne bort slimhinnene i livmoren. Vurderer å gjøre det selv på grunn an stire blødninger og mye smerter Anonymous poster hash: 4ab8e...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå