Gå til innhold

Ikke for sarte sjeler...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde planlagt keisersnitt for 3 uker siden, har blødd lite og nå bare spor på papiret ved dobesøk. Nå i dag kom det grønn utflod på papiret! Sånn grønt som når man nesten er ferdig med en forkjølelse-grønt.

 

Noen med erfaring med dette?

 

Ingen smerter i underlivet og magen, ikke feber og sårkanten på magen er helt fin.

 

Anonymous poster hash: 384cd...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring legen. Ting fra kroppen skal ikke være grønt.

Skrevet

Det ian være infeksjon i livmoren eller sår, ring lege!

 

Anonymous poster hash: b22d1...3aa

Skrevet

Hi igjen...

Takk for svar dere, ikke sjekka svarene før nå.

 

Jeg har ikke ringt legen... Fortsatt ikke feber, og det ble med det ene tørket med grønn utflod. Nå blør jeg slik jeg gjorde i forigårs, litt øm i magen inni der keisesnittet er, men som sagt ingen feber. Hva kan det da være?

Skulle jo hatt smerter og feber om det hadde vært infeksjon?

 

Anonymous poster hash: 384cd...45d

Skrevet

Hi igjen...

Takk for svar dere, ikke sjekka svarene før nå.

 

Jeg har ikke ringt legen... Fortsatt ikke feber, og det ble med det ene tørket med grønn utflod. Nå blør jeg slik jeg gjorde i forigårs, litt øm i magen inni der keisesnittet er, men som sagt ingen feber. Hva kan det da være?

Skulle jo hatt smerter og feber om det hadde vært infeksjon?

 

Anonymous poster hash: 384cd...45d

Ring lege!

 

Det skal aldri komme grønt ut av høna!

 

Anonymous poster hash: 70c72...50f

Skrevet

Slimproppen som endelig kommer? 


Signerer anonymt nå!



Anonymous poster hash: 7dd34...cb3
Skrevet

Ring legen, du kan ha infeksjon uten feber eller andre tegn



Anonymous poster hash: ba6d2...f25
Skrevet

Slimproppen som endelig kommer? Signerer anonymt nå! Anonymous poster hash: 7dd34...cb3

regner med den skulle kommet for lenge siden, siden jeg har blødd i tre uker.

 

Anonymous poster hash: 384cd...45d

Skrevet

Tuller du om det grønne, at du ikke har ringt legen eller begge deler?

 

Grønt=lege! Og du, ta det nå. Før du får feber.

 

Anonymous poster hash: 325ce...929

Skrevet

Legen!



Anonymous poster hash: 32b72...9dc
Skrevet

Signerer andre her, dette tar du til legen pronto. Grønt er ikke alltid bra, og det kan være tegn på infeksjon. 



Anonymous poster hash: ddc28...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...