Gå til innhold

uke 16, fikk vite kjønn, hvor sikkert er det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var hos lege, og han spurte om jeg ville vite kjønn, og jeg kunne skimte dette selv, en liten tiss, og legen bekreftet funnet.

men spørsmålet er, kan det alikevell være en jente? kan det være for tidlig slik at stasen kan bli kjønnslepper?

han mente han kunne se pungen også. hehe

har jenter fra før, så ble så utrolig glad når det var en liten gutt, endelig kan man kjøpe litt ekstra tøy og litt nytt tøy i andre farger.

Anonymous poster hash: 0b6e2...a2a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han ser pungen vil det nok være ganske sikkert. Jeg ville nok ikke tatt noe forgitt før du har vært på OUL :) Jeg fikk vite i uke 15 at det var jente, jordmor tvilte ikke ett sekund. Fikk det igjen bekfreftet jente på OUL når jeg var 18+0. Da var jeg rimelig sikker på at det ble jente, og jente kom det ;) 

Anonymous poster hash: 310b8...f84
Skrevet

Jeg var på 3 ul og alle sa gutt. Vi så det på bilder også, trodde vi. Ut kom til alles overraskelse en jente!

Kristian ble raskt til Kristine. Morsomt når folk kom på besøk med blå klær og blå ballong og de fikk se en jente.

Min mor og svigermor lurte vi til å skifte bleie. Hysterisk morsomt når de merket noe manglet!

Jenta var søt i blått også!

Anonymous poster hash: bdbfd...217

Skrevet

Jeg var på 3 ul og alle sa gutt. Vi så det på bilder også, trodde vi. Ut kom til alles overraskelse en jente!

Kristian ble raskt til Kristine. Morsomt når folk kom på besøk med blå klær og blå ballong og de fikk se en jente.

Min mor og svigermor lurte vi til å skifte bleie. Hysterisk morsomt når de merket noe manglet!

mange uker på vei var du på de ulike ultralydene, rart dem ikke så utstyret bedre på 3D

Skrevet

mange uker på vei var du på de ulike ultralydene, rart dem ikke så utstyret bedre på 3D

Vi var ikke på 3D. Ul i uke 16,19 og 24 tror jeg det var.

Skrevet

De kan ta gyselig feil på 3D også!!!

Var selv på 3D og fikk beskjed om jente.

P.g.a. Risikosvangerskap var jeg på flere ul både før å etter 3D.

Kun 3D sa jente,alle andre sa gutt!!

Anonymous poster hash: f2fc1...799

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...