Gå til innhold

Hvor ofte bæsjer dere? :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det hver 3-4 dag ca..

 

Anonymous poster hash: 1e39a...4d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg bæsjer ikke



Anonymous poster hash: ac742...0b2
Skrevet

Hver dag! 👍🏻👊🏼

 

Anonymous poster hash: 65cc2...0fd

Skrevet

 

Jeg er kvinne og jeg bæsjer ikke

 

Anonymous poster hash: ac742...0b2

Hvordan får du til det da?

 

Jeg bæsjer ca to ganger per dag.

 

Anonymous poster hash: f955e...a77

Skrevet

Omtrent hver dag, også nå som jeg er gravid. Har heldigvis sluppet unna forstoppelse.

 

Anonymous poster hash: 21219...bf3

Skrevet

4-7 ggr/uke.

 

Anonymous poster hash: 8b078...170

Skrevet

1-2 ganger for dagen normalt sett.



Anonymous poster hash: 3a10f...b87
Skrevet

 

Jeg er kvinne og jeg bæsjer ikke

 

Anonymous poster hash: ac742...0b2

Hvordan får du til det da?

 

Jeg bæsjer ca to ganger per dag.

 

Anonymous poster hash: f955e...a77

 

Ekte kvinner bæsjer bare ikke, er genetisk umulig ;)

 

Anonymous poster hash: ac742...0b2

Skrevet

3-4 ganger hver dag.

 

Anonymous poster hash: 34484...346

Skrevet

Vanligvis hver andre-tredje dag, nå som gravid ca to ganger om dagen 🙈

 

Anonymous poster hash: 091c9...0e6

Skrevet

Hver gang jeg har spist noe. Først blir det dritvondt og så er det bare å løpe. Nåde den som står i veien da.

 

Anonymous poster hash: 53b20...d1f

Skrevet

3-5 ganger om dagen, bruker mye tid på do.

 

Anonymous poster hash: 4bbc2...2af

Skrevet

Vanligvis ca annen hver dag. Nå som jeg er gravid ca 1-2/uka 👎

 

Anonymous poster hash: 4f5a1...3b3

Skrevet

Hver gang jeg har spist noe. Først blir det dritvondt og så er det bare å løpe. Nåde den som står i veien da.

 

Anonymous poster hash: 53b20...d1f

 

Tarmsykdom?

 

Har noen bekjente som var slik, viste seg at de hadde tarmsykdommer. Chrons og ulcerøs colitt.

 

 

Jeg går en gang om dagen, av og til to ganger.

 

Anonymous poster hash: 120b4...662

Skrevet

 

Hver gang jeg har spist noe. Først blir det dritvondt og så er det bare å løpe. Nåde den som står i veien da.

 

Anonymous poster hash: 53b20...d1f

Tarmsykdom?

 

Har noen bekjente som var slik, viste seg at de hadde tarmsykdommer. Chrons og ulcerøs colitt.

 

 

Jeg går en gang om dagen, av og til to ganger.

 

Anonymous poster hash: 120b4...662

Har vært til div sjekker men de finner ikke noe. Har vært sånn siden en operasjon for noen år siden.

 

 

Anonymous poster hash: 53b20...d1f

Skrevet

Haha, jeg tenkte faktisk på å starte en tråd om dette for bare en time siden.

 

Bæsjer stort sett hver dag. Noen ganger annenhver.

 

Anonymous poster hash: 7a04a...3df

Skrevet

Er det farlig at mønsteret plutselig er endret? Bæsjet stort sett hver dag før, men siste par månedene er det kun 3-4 dag..

Alt man skal lure på 😆

hi

 

Anonymous poster hash: 1e39a...4d8

Skrevet

Hver 4 dag vanligvis!

 

Anonymous poster hash: 508ab...904

Skrevet

Er det farlig at mønsteret plutselig er endret? Bæsjet stort sett hver dag før, men siste par månedene er det kun 3-4 dag..

Alt man skal lure på 😆

hi

 

Anonymous poster hash: 1e39a...4d8

Hvis du har endret kosthold eller noe annet (sluttet med kaffe, tyggis, kunstig søtstoff o.l.) så kan det innvirke.

Jeg må etter hvert måltid!

 

Anonymous poster hash: d2ecd...1d1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...