Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg vil ned i vekt, men ikke sulte meg i hjel heller... Jeg fikk en ide etter jeg hadde vært syk (spysjuka) Jeg har spist vraps de siste dagene med kun salat i, og tenkte det var ikke en dum ide til frokost og lunch. Er det usunt og spise en vrap til frokost og lunch, litt større salat til middag og noe enkelt som liten salat eller vraps til kvelds? Jeg skal bruke de grove tortillalefsene og variere veldig med hva jeg har i de, i tillegg til å ha i kjøtt som kalkun og kylling. Er jeg helt på bærtur, eller er det en helt grei måte og forsøke å komme ned i vekt? Anonymous poster hash: f423d...593
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Greit det, men du bør variere kostholdet litt mer. Du kan ikke spise salat til frokost, lunsj, middag og kvelds hver dag! Anonymous poster hash: 9496a...f23
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Tell kaloriene.. Mulig de tortillaene vil gjøre at du likevel ikke går i underskudd. Anonymous poster hash: 0a5d6...ca7
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Det hørtes ganske kjedelig og ensformig ut? Får du i deg nok næring med wrap og salat da? Jeg ville variert mer. Anonymous poster hash: 3641c...7a3
Luksusdyret Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Hvor er kjøttet? Fisk? Egg? Andre produkter? Man kan ikke bare spise bakst og grønnsaker hver eneste dag, så ja, det er dum diett.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Planen er å variere med innholdet, da med kylling/kalkun, ost og fisk. Men da prøve og spise meg mer mett på grønnsaker i stede for kjøtt (jeg vet jeg legger på meg av mye kjøtt) Nå spiser jeg mye brød, og mye potet med kjøttfarse mat. HI Anonymous poster hash: f423d...593
Luksusdyret Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Planen er å variere med innholdet, da med kylling/kalkun, ost og fisk. Men da prøve og spise meg mer mett på grønnsaker i stede for kjøtt (jeg vet jeg legger på meg av mye kjøtt) Nå spiser jeg mye brød, og mye potet med kjøttfarse mat. HI Anonymous poster hash: f423d...593 Hva skal du med wraps og "mye brød" i tillegg til grønnsaker og kjøtt da? Totalt unødvendig. Potet er greit som tilbehør, men å spise brød hele dagen, noe som er kultur for her til lands, er fullstendig unødvendig. Vomfyll.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #8 Skrevet 25. januar 2016 Mye kalorier i wrapslefsene, vær obs på det. Anonymous poster hash: fb936...6ea
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #9 Skrevet 25. januar 2016 Planen er å variere med innholdet, da med kylling/kalkun, ost og fisk. Men da prøve og spise meg mer mett på grønnsaker i stede for kjøtt (jeg vet jeg legger på meg av mye kjøtt) Nå spiser jeg mye brød, og mye potet med kjøttfarse mat. HI Anonymous poster hash: f423d...593 Hva skal du med wraps og "mye brød" i tillegg til grønnsaker og kjøtt da? Totalt unødvendig. Potet er greit som tilbehør, men å spise brød hele dagen, noe som er kultur for her til lands, er fullstendig unødvendig. Vomfyll. Wraps for det er lettere å lage og ta med seg i hånden. Jeg spiser NÅ mye brød og vil spise MINDRE brød. Middag, en god salat med div. og kjøtt/fisk ved siden av. Ikke slik som nå, mye kjøtt, potet og saus... HI Anonymous poster hash: f423d...593
Luksusdyret Skrevet 25. januar 2016 #10 Skrevet 25. januar 2016 Planen er å variere med innholdet, da med kylling/kalkun, ost og fisk. Men da prøve og spise meg mer mett på grønnsaker i stede for kjøtt (jeg vet jeg legger på meg av mye kjøtt) Nå spiser jeg mye brød, og mye potet med kjøttfarse mat. HI Anonymous poster hash: f423d...593 Hva skal du med wraps og "mye brød" i tillegg til grønnsaker og kjøtt da? Totalt unødvendig. Potet er greit som tilbehør, men å spise brød hele dagen, noe som er kultur for her til lands, er fullstendig unødvendig. Vomfyll. Wraps for det er lettere å lage og ta med seg i hånden. Jeg spiser NÅ mye brød og vil spise MINDRE brød. Middag, en god salat med div. og kjøtt/fisk ved siden av. Ikke slik som nå, mye kjøtt, potet og saus... HI Anonymous poster hash: f423d...593 Ser likevel ikke hvorfor man hele tiden må ha wraps. Med mindre du løper når du spiser, går det fint an å spise bare salat til kvelds uten wraps. Man bruker tallerken og gaffel
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #11 Skrevet 25. januar 2016 Planen er å variere med innholdet, da med kylling/kalkun, ost og fisk. Men da prøve og spise meg mer mett på grønnsaker i stede for kjøtt (jeg vet jeg legger på meg av mye kjøtt) Nå spiser jeg mye brød, og mye potet med kjøttfarse mat. HI Anonymous poster hash: f423d...593 Hva skal du med wraps og "mye brød" i tillegg til grønnsaker og kjøtt da? Totalt unødvendig. Potet er greit som tilbehør, men å spise brød hele dagen, noe som er kultur for her til lands, er fullstendig unødvendig. Vomfyll. Wraps for det er lettere å lage og ta med seg i hånden. Jeg spiser NÅ mye brød og vil spise MINDRE brød. Middag, en god salat med div. og kjøtt/fisk ved siden av. Ikke slik som nå, mye kjøtt, potet og saus... HI Anonymous poster hash: f423d...593 Ser likevel ikke hvorfor man hele tiden må ha wraps. Med mindre du løper når du spiser, går det fint an å spise bare salat til kvelds uten wraps. Man bruker tallerken og gaffel Wraps hovedsaklig på morgenen da jeg spiser på vei til jobb, og i lunchen da jeg har somregel dårlig tid til å spise... Også har jeg da det "fantastiske" valget og velge om jeg vil ha salat eller en vrap til kvelds... Noe jeg skrev i hovedinnlegget... Har aldri hørt om tallerken og gaffel, jeg spiser alt med hendene fra gulvet... Anonymous poster hash: f423d...593
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Herregud,- la nå jenta spise sine wraps da!!!! At som er bakt,- det være seg brød,vafler, wraps er ikke døden altså! Det er snakk om og klare og gå ned i vekt,- om hun hverken "får lov" spise wraps, eller brød så kan det hende det er akkurat det som gjør at hun ikke klarer spise sundt nok,- og lite nok til og gå ned i vekt! Noen tåler,- og noen MÅ ha mer karbohydrater enn andre. SÅ vær så snill og ikke vær ås bastant når det kommer til dette. Brød er ikke farlig eller giftig for noen. At man ikke "tåler karbohydrater" så godt når det kommer til og holde en stabil vekt,- er hverken frukt, poteter eller brødet sin skyld i utgangspunktet,- men at man har ødelagt kroppen sin evne til og bearbeide dette med og stappe innpå for mye raffinert sukker i andre former tidligere,- mener jeg! Ikke anta at detet gjelder alle sammen som er overvektig! Om Hi sin "kur" med wraps i ulike former er sundt eller ikke,- avhenger helt og holdent av hva hun putter inni. Kcalmengde har mye og si, men salat og agurk kan man nesten spise UENDELIG mye av,- ergo bli skikkelig full og mett,- uten at man får et kcalorioverskudd (kroppen bruker nesten mer energi på og spise og fordøye disse produktene enn de tilfører)..Laks, kylling, kalkun evt rent kjøtt er den enkleste måten og få i seg nok jern og proteiner på,- og liker hun det,- hva med et egg om dag? Ost,- velg de magre typene,- kun for og spare kcal,- og spe på med multivitaminer og tran så vil jeg tro du NÆRINGSMESSIG ligger bra an,- så vil mengde og aktivitetsnivå avgjøre OM eller HVOR RAKST du går ned i vekt..... HI vil kanskje gå lei av wraps en dag, men enn så lenge vil jeg si at det ikke er det verste hun kan få i seg. Kan sikkert lære seg og lage egne etter hvert? Frys ned og ta opp det antall du skal ha hver dag om morgenen,- så tiner de fort. Lykke til. Anonymous poster hash: 0e206...312
Luksusdyret Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 Herregud,- la nå jenta spise sine wraps da!!!! At som er bakt,- det være seg brød,vafler, wraps er ikke døden altså! Det er snakk om og klare og gå ned i vekt,- om hun hverken "får lov" spise wraps, eller brød så kan det hende det er akkurat det som gjør at hun ikke klarer spise sundt nok,- og lite nok til og gå ned i vekt! Noen tåler,- og noen MÅ ha mer karbohydrater enn andre. SÅ vær så snill og ikke vær ås bastant når det kommer til dette. Brød er ikke farlig eller giftig for noen. At man ikke "tåler karbohydrater" så godt når det kommer til og holde en stabil vekt,- er hverken frukt, poteter eller brødet sin skyld i utgangspunktet,- men at man har ødelagt kroppen sin evne til og bearbeide dette med og stappe innpå for mye raffinert sukker i andre former tidligere,- mener jeg! Ikke anta at detet gjelder alle sammen som er overvektig! Om Hi sin "kur" med wraps i ulike former er sundt eller ikke,- avhenger helt og holdent av hva hun putter inni. Kcalmengde har mye og si, men salat og agurk kan man nesten spise UENDELIG mye av,- ergo bli skikkelig full og mett,- uten at man får et kcalorioverskudd (kroppen bruker nesten mer energi på og spise og fordøye disse produktene enn de tilfører)..Laks, kylling, kalkun evt rent kjøtt er den enkleste måten og få i seg nok jern og proteiner på,- og liker hun det,- hva med et egg om dag? Ost,- velg de magre typene,- kun for og spare kcal,- og spe på med multivitaminer og tran så vil jeg tro du NÆRINGSMESSIG ligger bra an,- så vil mengde og aktivitetsnivå avgjøre OM eller HVOR RAKST du går ned i vekt..... HI vil kanskje gå lei av wraps en dag, men enn så lenge vil jeg si at det ikke er det verste hun kan få i seg. Kan sikkert lære seg og lage egne etter hvert? Frys ned og ta opp det antall du skal ha hver dag om morgenen,- så tiner de fort. Lykke til. Anonymous poster hash: 0e206...312 Jeg sier ikke at brød er farlig, men at man ikke trenger å spise brød til alle måltider bortsett fra middag. Er overhode ikke FOR lavkarbo, men man trenger ikke brød hele tiden. Det tilfører ikke kroppen så veldig mye bortsett fra vomfyll. Karbohydrater finnes i andre ting som potet og ris.
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 Det høres veldig ensformig ut, selv med varierende innhold inni. Ville i det minste spist noe annet til middag og kvelds. Hva med mager cottage cheese, med oppkuttet nøtter og frukt til kveldsmat? Og noe uten brød til middag. Kanskje du kan bake wraps selv. Bak en haug og frys ned. De du kjøper på butikken er ikke særlig grove eller kalorilette. Husk å ta omega 3, og gjerne b- og D-vitaminer. Ps. Jo mørkere/mer fargerik salat, jo flere næringsstoffer. Anonymous poster hash: 1b9df...2ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå