Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Jeg er 25 uker på vei med en liten jente i magen. I de siste ukene har hun vært veeeeldig urolig! Uansett om jeg ligger, står eller sitter flytter hun seg rundt der inne hele tiden og "sprenger" på magen. Det er ikke bare spark, men den kjennes ut som hun konstant forsøker å tøye magen og strekke den i alle mulige retninger. Det begynner å bli veldig ubehagelig (vondt), og jeg får nesten ingen pauser fra dette. Sliter med å stå oppreist da presset i magen blir så kraftig. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 98f29...106
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Jeg er 25 uker på vei med en liten jente i magen. I de siste ukene har hun vært veeeeldig urolig! Uansett om jeg ligger, står eller sitter flytter hun seg rundt der inne hele tiden og "sprenger" på magen. Det er ikke bare spark, men den kjennes ut som hun konstant forsøker å tøye magen og strekke den i alle mulige retninger. Det begynner å bli veldig ubehagelig (vondt), og jeg får nesten ingen pauser fra dette.Sliter med å stå oppreist da presset i magen blir så kraftig. Er dette normalt? Anonymous poster hash: 98f29...106 Ja. Men høres ut som du lar deg plage mer enn andre. Det er sånn det er å være gravid, og det blir gradvis verre frem til fødsel, som er den O' Store uutholdelige smerteavlutning på hele dritten Anonymous poster hash: cea0b...297
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Ja, det er det samme her, jeg er 27 uker. Våkner om natta av kraftige spark også. Anonymous poster hash: 8776c...663
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Misunnelig etter dødfødsel i uke 35 syns jeg ikke det kan bevegge seg nok der inne. Ble gravid 8 uker etter fødsel og har jeg gått en time uten å kjenne liv kryper panikken inn på meg. Vet jo egentlig at søskenene var mindre aktive i uke 21, men nytter ikke hadde det vært opp til meg skulle hun sparket hvert 5 minutt dagen igjenom. Og nok til å vekke meg jevnlig på natta. Anonymous poster hash: 74de7...6e1
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 5 barn og min erfaring er at dette er litt forskjellig. Gutten min var kjempe aktiv. Holdt meg faktisk våken om natta fra uke 18. Turnet rundt hele svangerskapet. Ganske ubehagelig på slutten hugser jeg. Lykke til! Anonymous poster hash: 06d2b...722
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #6 Skrevet 25. januar 2016 Misunnelig etter dødfødsel i uke 35 syns jeg ikke det kan bevegge seg nok der inne. Ble gravid 8 uker etter fødsel og har jeg gått en time uten å kjenne liv kryper panikken inn på meg. Vet jo egentlig at søskenene var mindre aktive i uke 21, men nytter ikke hadde det vært opp til meg skulle hun sparket hvert 5 minutt dagen igjenom. Og nok til å vekke meg jevnlig på natta. Anonymous poster hash: 74de7...6e1 Huff! Føler med deg Jeg har vært igjennom det samme selv (selv om det gikk galt tidligere i svangerskapet), og det er nok grunnen til at jeg blir så stressa. Missforstå meg rett, jeg er veeldig glad for å kjenne mye liv, men når det tar seg opp så kraftig blir jeg bekymret for at det skyldes at noe er galt med fosteret pga tidligere erfaring. Anonymous poster hash: 98f29...106
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #7 Skrevet 25. januar 2016 Jeg opplevde helt motsatt. Hadde morkaken foran i tillegg til rolig foster. Gikk greit det første svangerskapet, men etter å ha vært veldig uheldig i nr 2, var jeg kjempe redd svangerskapet etter. Ble noen lange turer til sykehuset. For meg hadde jeg vært overlykkelig med et aktivt foster, men jeg vet jo heler ikke hvor fortyrrende det kan være Anonymous poster hash: 1f832...e1d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå