Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #1 Skrevet 25. januar 2016 Flere som ikke drømmerom babye i magen om natta? Hørt at alle gjør dette og føler meg unormal Anonymous poster hash: 56d16...55c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #2 Skrevet 25. januar 2016 Man drømmer gjerne flere drømmer pr natt. Men det er veldig vanlig at man ikke husker drømmene sine. Så det kan jo godt hende du drømmer om det, uten at du husker det. Jeg har vel hatt et par drømmer om babyen som jeg husker. Er i uke 31. Tenker at du ikke skal bekymre deg Anonymous poster hash: 9eabb...24c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Det gjør ikke jeg heller, men gjør det noe da? Anonymous poster hash: 1cdb8...98b
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 De få (dvs to-tre) gangene jeg drømte noe, var det sære ting, som at den var en alien eller at den kom ut og kunne gå og snakke. Anonymous poster hash: b7566...744
Snøfnugget Skrevet 25. januar 2016 #5 Skrevet 25. januar 2016 Har også lite drømmer om babyen i magen, og har jeg det er det som regel noe helt sprøtt. Drømte her en dag at jeg fikk tvillingjenter og var så fortvila siden vi har få jentenavn på lista. Så jeg tvang samboeren med og vi gikk langs Karl Johan og spurte alle forbipasserende hva babyene skulle hete. Husker ikke hva vi endte opp med men var noe vi aldri ville valgt. Forrige graviditet drømte jeg at jeg fødte et dyr i stedet for en baby. Så tror ikke du går glipp av noe stort her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå