Gå til innhold

Making a Murder, skyldig eller uskyldig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror begge er uskyldig. Hva tror dere ?

Anonymous poster hash: 7279a...66b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skyldige begge to

Anonymous poster hash: 26e5b...489

Skrevet

Steven avery er skyldig. Usikker på nevøen. 

Anonymous poster hash: 215ca...009
Skrevet

Jeg tror skyldig. Men at de ikke har greid å bevise det på rett måte. Mye feil ble gjort underveis, selv om beviser er fabrikkerte tror jeg forsatt at begge er skyldig

Anonymous poster hash: e733b...a0f

Skrevet

Det merkelige er at i rettsaken til Avery tok de utgangspunkt i at Teresa ble drept i garasjen til Avery. 

I Brendan sin rettssak hadde hun blitt drept på soverommet til Avery. Og de samme folkene som sitter og dømmer? Forstår ikke hvordan noe sånt kan gå igjennom. 

Anonymous poster hash: 215ca...009
Skrevet

Det må være helt klart at Theresa ikke ble drept hverken i garasjen el i husvogna.

Godt mulig at begge er skyldige, men er langtfra sikker.

Teoretisk er det mulig at hun har blitt drept av noen andre, ev seg selv, og at liket deretter har blitt brukt til å frame Avery.

Skrevet

Jeg tror ikke Teresa er drept i huset eller garasjen, og antatt burnput er rett ved huset.. Slitsomt å flytte henne inn bilen for å så flytte henne ut til bålet hvorfor skulle det da vært blod etter henne/håret i bilen?

Det er også dilemmaet med to burn pits at hun har blitt brent på en av plassene men hvorfor skulle da noen av benrestene vært flyttet fra a til b eller b til a?

Hun er ikke skutt i garasjen, den kulen er plantet der. Hadde hun blitt skutt i hodet der hadde det vært blodspor al over the place.

Ang nøkkelen var den renvasket for DNA, bortsett fra Averys dna. Det er også det bildebeviset på at hun bar flere nøkler på samme knippe, hvor har de blitt av og hvorfor fant de bare bilnøkkelen som så ut som et ekstranøkkel-klippe?

Brandon er uskyldig, som han sa selv så er han bare dum. Det samme gjelder kusinen som løy, tror hun som 14 åring muligens synes det var litt spennende å smøre litt tykt på. Brandon hadde akkurat blitt dumpet av kjæresten og kusinen mistolket dette opp mot at onkelen var i varetekt

The list goes on...

Det befant seg en seriemorder som bodde en times kjøretur unna som hadde som hobby og frame andre for dine drap og likte å drepe rundt Halloween. Steven avery må jo ha vært et perfekt offer med tanke på bilopphøggeriet, at han tente bål hver Halloween, var lokalkjendis, osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...