Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Forteller dere mannen dette? Hvis han spør om du elsker han, lyver du og svarer ja eller er du ærlig å svarer nei? Og vet han hvor dårlig du syns det går mellom dere? Anonymous poster hash: ca845...37c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Forteller dere mannen dette? Hvis han spør om du elsker han, lyver du og svarer ja eller er du ærlig å svarer nei? Og vet han hvor dårlig du syns det går mellom dere? Anonymous poster hash: ca845...37c Jeg har sagt til han at jeg vil ut av forholdet. Dette er nå to år siden vi hadde en alvorlig samtale om dette og ingenting har endret seg. Jeg har fortsatt ikke lyst på han osv. Han vil prøve mer og skulle bestille time på fvk, men jeg har intet sett og intet hørt, og helt ærlig så er jeg vel veldig ferdig med han. Ingen terapi som kan redde mine følelser for han. Jeg går egentlig å venter på at ungene skal bli eldre og at han skal bli mer klar. Vi er ikke fullstendige fiender, og lever vel egentlig greit ilag men ingen følelser annet litt irritasjon. Han vet nok ganske klart hvor landet ligger og spør aldri om jeg elsker han eller er glad i han. En stund siden han spurte om jeg hadde lyst på han også. Anonymous poster hash: ab012...cd8
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #3 Skrevet 25. januar 2016 Forteller dere mannen dette? Hvis han spør om du elsker han, lyver du og svarer ja eller er du ærlig å svarer nei? Og vet han hvor dårlig du syns det går mellom dere? Anonymous poster hash: ca845...37c Jeg har sagt til han at jeg vil ut av forholdet. Dette er nå to år siden vi hadde en alvorlig samtale om dette og ingenting har endret seg. Jeg har fortsatt ikke lyst på han osv. Han vil prøve mer og skulle bestille time på fvk, men jeg har intet sett og intet hørt, og helt ærlig så er jeg vel veldig ferdig med han. Ingen terapi som kan redde mine følelser for han. Jeg går egentlig å venter på at ungene skal bli eldre og at han skal bli mer klar. Vi er ikke fullstendige fiender, og lever vel egentlig greit ilag men ingen følelser annet litt irritasjon. Han vet nok ganske klart hvor landet ligger og spør aldri om jeg elsker han eller er glad i han. En stund siden han spurte om jeg hadde lyst på han også. Anonymous poster hash: ab012...cd8 Kan jeg spørre hvor gamle barna er? Anonymous poster hash: ca845...37c
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #4 Skrevet 25. januar 2016 Jeg gikk. Vil ikke gi barna vranglære på forhold. Anonymous poster hash: ff63e...c51
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå