Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 hva er grunnen til dette? hvilken nytelse gir strap-on for dere? dere har jo ingen følelse i det utstyret, og om dere liker damer, hva er det med den type penetrering dere liker om dere ikke liker menn? Skyt meg gjerne for min skepsis, har bare aldri skjønt det. syns dere penis er motbydelig, dildo osv er greit? Anonymous poster hash: 77b1e...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Jeg har liten kjennskap til det, men jeg trodde ikke at lesbiske hadde en annen anatomi enn hetrofile? Det er vel kanskje mer hvem som utfører handlingen enn hva som blir gjort som er greia 😂 Anonymous poster hash: 07bd7...9aa
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Penis er jo ikke motbydelig Anonymous poster hash: 5af3b...315
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 lesbiske liker damer, de hater ikke menn. Det er jo ikke fordi jeg ikke takler penetrering jeg er sammen med ei dame, det er fordi jeg elsker kona mi! Anonymous poster hash: 1dddf...e3c
Storebror & Lillebror Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Haha! Blir du kåt på dildoen din, eller nyter du simpelthen følelsen du får av å bruke den?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Du har virkelig skjønt det. Man er lesbisk fordi man ikke liker penisen som følger med mannfolk. 🙄 Anonymous poster hash: 4ba12...b1c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 men kunne dere da vært med en mann? at det da går på personen? Anonymous poster hash: 77b1e...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Dem slutter vel ikke å ha erogene soner. Å være lesbisk handler vel ikke om hvordan man utøver sex og selve nytelsen av det,men om at man forelsker seg og ønsker å ha sex med en annen kvinne. Anonymous poster hash: 88d37...7b9
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 men kunne dere da vært med en mann? at det da går på personen? Anonymous poster hash: 77b1e...1ef Seriøst HI? Tror du virkelig at det kun er utformingen av kjønnsorganene som er forskjellen på menn og kvinner??😂😂 Anonymous poster hash: 4ba12...b1c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 men kunne dere da vært med en mann? at det da går på personen? Anonymous poster hash: 77b1e...1ef Jeg har alltid forelska meg i jenter, og det er andre ting enn at de ikke har penis som jeg elsker med damer Anonymous poster hash: 1dddf...e3c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 men kunne dere da vært med en mann? at det da går på personen? Anonymous poster hash: 77b1e...1ef Seriøst HI? Tror du virkelig at det kun er utformingen av kjønnsorganene som er forskjellen på menn og kvinner?? Anonymous poster hash: 4ba12...b1c nope, derfor spør jeg om det er personene det går på Anonymous poster hash: 77b1e...1ef
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 men kunne dere da vært med en mann? at det da går på personen? Anonymous poster hash: 77b1e...1ef Seriøst HI? Tror du virkelig at det kun er utformingen av kjønnsorganene som er forskjellen på menn og kvinner?? Anonymous poster hash: 4ba12...b1c nope, derfor spør jeg om det er personene det går på Anonymous poster hash: 77b1e...1ef Nå skjønner jeg ikke helt hva du spørr om? Hva går på person? Tror du alle lesbiske lan ligge med alle damer fordi de faller for damer og ikke personen, eller hva er det du lurer på? Anonymous poster hash: 1dddf...e3c
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 Å være lesbisk betyr at man liker damer på samme måte som heterofile liker menn. Du liker jo ikke menn bare fordi de har kuk. Men hele pakka liksom... Maskuliniteten... Når det kommer til dildo og penetrering så er det vel like godt for en lesbisk som for en hetero kvinne. Og med strap on, så gir det vel opphisselse å gjøre ting med dama som hun liker... Jeg er ikke lesbisk selv, men synes ikke dette er så vanskelig å tenke seg... Anonymous poster hash: d73c1...477
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 Lesbiske liker ikke ALLE damer, akkurat som heterofile damer ikke liker ALLE menn... Lesbiske hater ikke menn. De misliker ikke penis. De har sex, penetrering betyr ikke at de egentlig like gjerne kunne hatt sex med en mann. Tror dette innlegget er skrevet for å se hvordan folk reagerer, det er rett og slett ikke mulig å klare å lage seg en profil på dib og poste et innlegg om iq'en er SÅ lav... Så... Busted... Anonymous poster hash: 071c0...6c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå