Gå til innhold

Onkel grusom

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna mine har vært på besøk hos onkelen sin i helgen. De kommer hjem og forteller at han er slem. En liten bagatell fra sitt barn og han kalte barnet for faens snørrunge! Har sett tendensene til dette før, mannen har et voldsomt sinne. Han sitter mye alene og drikker. Synes så synd i barna hans. Har ikke lyst til at mine barn skal være der mer. Hva hadde du gjort? Ufyselig type som ikke skulle fått lov til å ha barn.

Anonymous poster hash: 41e3a...dcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enkelt... Ungene hadde ikke fått reist der mer, og jeg hadde gitt grei beskjed til onkelen om hvorfor!

Skrevet

Er du bekymret, så meld til barnevernet. De kan jo gå inn å veilede ham med barneoppdragelsen og vurdere om det skal settes inn noen tiltak.

Anonymous poster hash: 92b7c...ae8

Skrevet

En annen gang var vi hos en felles slektning. Da tok han hardt nedi ene barnet og eksploderte på barnet, også denne gangen over litt barnetøysing. Da ble barnet så redd og lei seg at det gjemte seg bak en hjørnesofa og gråt. Nektet å komme frem. Da skjelte jeg han ut og truet med å ringe barnevernet. Noe jeg tror jeg blir nødt til nå. Da sa han ikke ett ord, satt bare og stirret ut i luften. Det var faren til barna mine som fulgte dem på besøk til han nå.

Skrevet

Dette er enkelt - du melder ham til barnevernet, forteller om temperamenten hans og drikkingen. Han trenger garantert veiledning og sinnemestringskurs, og jeg vil tro han også trenger hjelp for et alkoholproblem (som han sikkert vil benekte).

Anonymous poster hash: 9985f...f50
Skrevet

Forteller bv detaljert hva bekymringsmeldingen går ut på? Eller sier de feks at de har fått melding om psykisk mishandling?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...