Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Er helt utslått. Vondt å reise seg når jeg skal ta med av babyen. Kroppen er varm og kald, jeg svetter, kroppen verker og jeg er sløv 😦 Er også alene med babyen, da pappan har reisejobb.. Burde man kontakte lege ved så høy feber etter fødsel? Bare tanken på å reise ned til legevakta gjør jeg kvalm 😦 Anonymous poster hash: a41a7...7d0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 jeg ville kontaktet lege, uten å vite om du har født vaginalt eller med keisersnitt, tenker jeg at det høres ut som en infeksjon ett sted etter fødsel, kan jo være influensa også, men greit å få sjekket ta kontakt med føden evt så får du en vaginal undersøkelse, evt innvenig UL, kanskje det er igjen noen rester. Anonymous poster hash: 201c2...a79
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Fødte vaginalt. Men jeg er alt for utslått til på reise nedover hi Anonymous poster hash: a41a7...7d0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Fødte vaginalt. Men jeg er alt for utslått til på reise nedover hi Anonymous poster hash: a41a7...7d0 da tar du to paracet og kommer deg avgårde, vil ikke tro du får sykebil for det, evt får du ringe taxi. men du bør absolutt komme deg til lege, er det en infeksjon kan det får alvorlige konsekvenser, så kan du evt velge for i mot, jeg for min del hadde presset meg gjennom den bilturen, da jeg vet at alternativet kan være veldig mye værre Anonymous poster hash: 201c2...a79
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Du må til lege, du risikerer sepsis hvis du har en infeksjon i livmoren. Du kan havne i koma, hvem skal passe babyen din da? Ring føden og forklar situasjonen, de kan gi deg rekvisajon på taxi. Du risikerer både babyens og ditt liv ved å ikke gå det undersøkt. Anonymous poster hash: a55e2...0de
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Du må til lege, du risikerer sepsis hvis du har en infeksjon i livmoren. Du kan havne i koma, hvem skal passe babyen din da? Ring føden og forklar situasjonen, de kan gi deg rekvisajon på taxi. Du risikerer både babyens og ditt liv ved å ikke gå det undersøkt. Anonymous poster hash: a55e2...0de Signerer denne! Ta slike tegn alvorlig!! Det KAN være influensa, men det KAN også være infeksjon etter fødsel. Vær snill å ta kontakt med legevakt 🙏🏻 hilsen en småbekymret sykepleier ☺️ Anonymous poster hash: 8c0a5...293
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 (endret) Ring føden med en gang! Og mannen din burde komme seg hjem i morgen! Endret 24. januar 2016 av Mamma`n til Will& Ailo
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Kjære deg. Ring legen og kom deg avgårde. Dette kan være alvorlig. Anonymous poster hash: 0c6ad...a3d
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 Kjære deg. Ring legen og kom deg avgårde. Dette kan være alvorlig. Anonymous poster hash: 0c6ad...a3d
Gjest Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 Dette bør du få undersøkt kjapt som mulig! Har du vondt i brystet forresten? Tenkte på brystbetennelse, men det hadde du vel merket om det brått ble hardt, vondt og varmt?
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 Kan det være brystbetennelse? Synes du skal kontakte legen ved så høy feber kort tid etter fødsel. Jeg har hatt skikkelig brystbetennelse med 40 i feber nesten 1 døgn før brystet ble vondt og rødt, det var ca en uke etter fødsel. Anonymous poster hash: 76949...9f6
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #12 Skrevet 25. januar 2016 Hvorda går det? Anonymous poster hash: a55e2...0de
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #13 Skrevet 25. januar 2016 Ring føden. Få mannen din hjem i en fart. Ring mor/venninne/tante/nabo/kollega som kan kjøre deg til lege og hjelpe å passe baby mens du venter. Er du skikkelig dårlig så gi beskjed i luka når du kommer. Si du ikke orker sitte å vente, da får du antagelig komme raskt inn eller iallefall legge deg nedpå inne på et rom. Anonymous poster hash: 74fb3...158
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #14 Skrevet 25. januar 2016 Du ringer legen så avgjør dem om de henter dere med ambulanse eller om dere tar en taxi. Anonymous poster hash: a99af...752
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #15 Skrevet 25. januar 2016 Ring lege eller legevakt! legevakten har mulighet til å sende ut en lege til deg om du ikke kan komme deg til legen! Høres ut som dette bør sjekkes! I tilegg burde mannen komme hjem, er ikke forsvarlig at du er alene med nyfødt baby og så dårlig. Anonymous poster hash: 37a9d...766
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå