Gå til innhold

Hva ville du valgt??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket alternativ ville du valgt, 2-3 åring. Mor er hjemmeværende, men barnet går i bhg.

 

1:

Barnet våkner kl 05.30. Sover maks 1 time på dagtid, men fryktelig vanskelig å få til å sovne. Legger seg fint kl 18.00.

 

2: Barnet våkner 08.30. Sover 2 timer på dagtid, lett å legge. Legger seg fint kl 20.00.

 

Trenger ikke å være i bhg før kl 10.00, så det blir ikke stress på morgenen uansett.

 

Anonymous poster hash: 20b45...aa1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nummer 2 :)



Anonymous poster hash: 118b9...dbb
Skrevet

Nummer 2 , uten tvil .

 

Anonymous poster hash: 49949...463

Skrevet

Ingen av mine fire har noensinne tror jeg sovet på dagtid når de har vært over 2 år!

 

Anonymous poster hash: 9f153...bbc

Skrevet

Alt 2

 

Anonymous poster hash: a5c09...8f2

Skrevet

Ingen av mine fire har noensinne tror jeg sovet på dagtid når de har vært over 2 år!

 

Anonymous poster hash: 9f153...bbc

Har lest en forskningsrapport som viser at barn opp til 5 år har godt av soving på dagtid

 

Anonymous poster hash: 20b45...aa1

Skrevet

Om det var mitt barn ville jeg valgt nummer 1 fordi han er avhengig av å komme i bhg før frokost ellers blir hele dagen og spesielt levering veldig kjipt for ham.

 

Om han hadde taklet fint å komme i bhg klokken 10 ville jeg helt klart valgt alternativ 2.



Anonymous poster hash: 5faeb...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...