Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Hvilket alternativ ville du valgt, 2-3 åring. Mor er hjemmeværende, men barnet går i bhg. 1: Barnet våkner kl 05.30. Sover maks 1 time på dagtid, men fryktelig vanskelig å få til å sovne. Legger seg fint kl 18.00. 2: Barnet våkner 08.30. Sover 2 timer på dagtid, lett å legge. Legger seg fint kl 20.00. Trenger ikke å være i bhg før kl 10.00, så det blir ikke stress på morgenen uansett. Anonymous poster hash: 20b45...aa1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 nummer 2 Anonymous poster hash: 118b9...dbb
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Nummer 2 , uten tvil . Anonymous poster hash: 49949...463
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Ingen av mine fire har noensinne tror jeg sovet på dagtid når de har vært over 2 år! Anonymous poster hash: 9f153...bbc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Alt 2 Anonymous poster hash: a5c09...8f2
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Ingen av mine fire har noensinne tror jeg sovet på dagtid når de har vært over 2 år! Anonymous poster hash: 9f153...bbc Har lest en forskningsrapport som viser at barn opp til 5 år har godt av soving på dagtid Anonymous poster hash: 20b45...aa1
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 Om det var mitt barn ville jeg valgt nummer 1 fordi han er avhengig av å komme i bhg før frokost ellers blir hele dagen og spesielt levering veldig kjipt for ham. Om han hadde taklet fint å komme i bhg klokken 10 ville jeg helt klart valgt alternativ 2. Anonymous poster hash: 5faeb...5c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå