Gå til innhold

Gravid med spiral? Noen med erfaring?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å få en mistanke om at jeg er blitt gravid med spiral, men samtidig så tenker jeg at det skal jo være helt umulig. Fikk satt inn spiral i juli hvor jeg hadde en del blødning med det samme, men det forsvant og jeg har vært helt uten menstruasjon etter det. Men på mandagen som var så var det rosa på papiret etter at jeg tørket meg, der og da tenkte jeg ikke noe mer på det. Men i det siste har jeg i tillegg vært unormalt sliten, trøtt, kvalm(men det er for det meste bare på kvelden), fått mere kvise enn normalt, vondt i korsryggen og det kommer litt veske ut hvis jeg klemmer på brystene, men det er minimalt som kommer. Blir litt smårar av å ikke vite, men skal liksom ikke være mulig siden jeg har spiral. Og siden vi bor i ei bygd hvor alle kjenner alle må jeg bestille tester gjennom internet, så vil ta litt tid før jeg kan få et svar. Eller kan dette være bivirkninger pga spiralen?

 

Anonymous poster hash: 299cb...748

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kobberspiral eller hormonspiral? Har hørt om flere som har blitt gravid med (kobber)spiral. Ikke vanlig, men det hender. Har ikke hørt om noen som har blitt gravide med hormonspiral. Avholdenhet er visst eneste prevensjon som faktisk funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en venninne som ble gravid på hormonspiral, men det var utenfor livmoren. Så ja, det er mulig, bare ikke så veldig vanlig.

Her har jeg gått på p-piller siden lillesøster ble født i 2013, jeg har tatt hver pille til samme tid, ikke vært syk og ikke gått på medisiner det siste året. Har til og med brukt ekstra prevensjon i perioder, om jeg f.eks har kastet opp. Nå er jeg snart 30 uker på vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...