Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Kun gøy å se de som dummer seg ut. Når de begynner med kvartfinaler og semifinaler osv slutter jeg å se på. Flere som er enige Anonymous poster hash: 34bca...e52
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Absolutt. Det er rein dritt. Et hån mot musikk, falske forhåpninger for deltagerne, og særdeles dårlig påvirkning på barn. Kan vi ikke snart ha musikk på TV med flinke folk som gjør noe de faktisk kan? Kan ikke musikerne spille musikk istedet for å bake, lizzm? Sine egne låter, altså? Henning Kvitnes synger Wenche Myhre er ikke å vise frem ordentlig musikk. Anonymous poster hash: 5fb0c...5ee
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Helt enig. Utrolig kjedelig og intetsigende. Jeg ser aldri på det. Det verste jeg vet er hvis jeg er hos andre og de plutselig skal se Idol eller Norske Talenter, da får jeg mest lyst til å dra hjem. Anonymous poster hash: 517a9...e36
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Det er vel fordi vi har sett på Idol siden det startet.. Vi har sett det meste og det blir lett kjedelig... Innse at det er du som begynner å bli gammel😂😂😂 og at det er nye fjortisser som dukker opp hvert år👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Anonymous poster hash: bb873...f5d
Gjest Antarctica Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Absolutt. Det er rein dritt. Et hån mot musikk, falske forhåpninger for deltagerne, og særdeles dårlig påvirkning på barn. Kan vi ikke snart ha musikk på TV med flinke folk som gjør noe de faktisk kan? Kan ikke musikerne spille musikk istedet for å bake, lizzm? Sine egne låter, altså? Henning Kvitnes synger Wenche Myhre er ikke å vise frem ordentlig musikk. Anonymous poster hash: 5fb0c...5ee Enig. Da jeg vokste opp var det profesjonell underholdning på tv. Kringkastingsorkesteret spilte klassisk og Egil Monn-Oversen ledet Underholdningsavdelingens orkester, som var bigbandmusikk, musikal, jazz og pop. Dizzie Tunes sang femstemmig i tette akkorder og vi slapp å se politikere dirigere og skøyteløpere danse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå