Gå til innhold

Ski / Ås / Drøbak Barnehager..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en barnehage å anbefale? Eller noen som har en mening om hvilken plass det er best å bo i dette området? :) Uten bil og god tilknytning til nmbu i ås er viktig. :)

(Og om noen har informasjon om organisasjoner eller bedrifter i området tas det imot med stor takk også. Flytter til en plass jeg aldri har vert ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra området! Hva mener du med info om organisasjoner/bedrifter? Personlig synes jeg Drøbak er veldig flott i sommermånedene, men ikke er sted jeg ville bodd ellers.. Ski er størst, har det bredeste tilbudet på alle fronter og god kommunikasjon til Ås. Det er press på barnehageplasser i området, grunnet stor tilflytting, men vet du at du skal flytte før mars kan du søke i hovedopptaket uten å vite konkret bosted.

Anonymous poster hash: 1b2a2...639

Skrevet

Har akkurat flytta til Ski (Finstad). Trives foreløpig kjempebra. Kort vei til toget og storsenteret og alt annet man trenger av butikker. Kjempekort til skogen. Barnehagen er bra og hørt at skolen skal være bra også. Hyggelige, men ikke snobbete mennesker, masse barn.

Anonymous poster hash: 54f80...798

Skrevet

Har akkurat flytta til Ski (Finstad). Trives foreløpig kjempebra. Kort vei til toget og storsenteret og alt annet man trenger av butikker. Kjempekort til skogen. Barnehagen er bra og hørt at skolen skal være bra også. Hyggelige, men ikke snobbete mennesker, masse barn.

Anonymous poster hash: 54f80...798

Velkommen til nabolaget! Vi har bodd her i flere år, og har samme opplevelse av Finstad som deg. Masse flotte barnehager i nærheten, samt skole og butikk. Bussen går til NMBU, men jeg tror kanskje det tar en halvtime dit. Er ikke sikker på tiden, altså..

Anonymous poster hash: 410ef...fa8

Skrevet

Tusen takk for svar :) med bedrifter og organisasjoner mener jeg plasser jeg kan søke jobber :)

Fra ski er det 10-15 minutt til nmbu, står det på bussruten :)

Er egentlig ski jeg har mest lyst å busette meg, men har fått høre at boligprisene er veldig høye der sammenlignet med feks drøbak, pga kort tid med toget til Oslo :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...