Gå til innhold

Voksne som går i parkdress


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bruker det på jobb, da det går kjapt og enkelt å ta på. På fritiden foretrekker jeg bukse og jakke, men kan ikke bry meg mindre om hva andre velger å gå i!

 

Anonymous poster hash: d63cb...5d4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sekretøsa

De fra europris er så ekstremt gode og varme! Får ikke igjen min akkurat nå...det må gjøres noe med! Elsker å bruke den ute med ungene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker scooterdress på hytta, i minus 30 er den perfekt. To lag under, ull og fleeze. Bukse og jakke brukes om jeg skal på slalom, dress hvis vi skal ake. Slippe snø oppetter ryggen, snølås på beina og passe varm.

 

Lue bruker jeg oså, gidder ikke fryse. Har en bf jeg bruker når tempen kryper langt ned på blå. Ellers har jeg en god og tykk ullue.

 

jeg skal ikke gå på noen motevisning, så bryr meg ikke. Jeg vil være varm, jeg hater å fryse.

 

Anonymous poster hash: 5cd96...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg glad for at jeg ikke bryr meg opp hva du eller andre mener om akkurat den saken.  Og så er jeg glad for at jeg har nok med hva jeg selv kler meg i og driter i hva andre kler seg i så lenge de ser tålelig velstelte ut og lukter sånn noenlunde levelig.

Endret av Yellow Brick Road
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er flott med voksne i dress. Ikke fordi det er så estetisk vakkert, men fordi det ofte viser folk som er ute og leker med ungene sine. Ja, jeg vet en kan gjøre det i todelt også, men det et ikke poenget.

Dessuten er det tåpeligere med folk som ikke er ute med ungene sine... ;-)

 

Når/om jeg får unger kommer jeg til å investere i en god dress til meg selv, i tillegg til de todelte settene jeg allerede har. Greit å ha et godt utvalg, for å gjøre dørstokkmila kortere. :)

 

Anonymous poster hash: be0d4...c44

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter uendelig mange kommentarer om hvor stygt det er med tights og tunika, (også kalt tjukkasdrakt av DIB damer), må det vel være lov å kommentere et annet klesplagg ?

 

Parkdress på voksne er ikke så kult, enig i det. Drit i om det er praktisk el ikke. Det ser ikke så bra ut, det var poenget.

 

Anonymous poster hash: 55463...dc2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig i at det ser tåpelig ut, men tidligere når vi dreiv aktivt med hundespann så var kjeledress et must! Kjeledress varmer på en mye mer effektiv måte pluss at man får ikke sne imellom jakke og bukse hvis man detter av sleden i 20 minus grader. 



Anonymous poster hash: 87e3b...d21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt glad jeg når jeg ser noe med hel dress.

Da tenker jeg, det der er en fin person, som vil ut å ha det gøy og driter i hvordan hun ser ut så lenge livet er bra.

Om bare alle med alt for mye penger stappa opp i gullræva hadde tatt litt rennafart i smålig, patetisk hverdags skit, så hadde verden blitt så uendelig mye bedre.

Få deg et par nye verdier hi, så slipper du stiv nakke og hodepine i framtiden :)

Jeg er så jævlig glad jeg bor i et land vi har snø, skog akebakker å leke i, så jævlig glad jeg har råd til varme klær, så jævlig glad jeg har råd til akebrett og så jævlig glad jeg har råd til å ha med mat og drikke ut på tur, så jævlig glad jeg har friske barn, at jeg er frisk osv... Jeg er så innmari opptatt av å være takknemlig for livet jeg kan leve, at det kunne ikke falle meg inn å en gang bare litt, bare pittelitt begynne å bry meg om folk har hel eller todelt dress.

Hvorfor hi? Hvorfor kaster du livet ditt bort på å tenke på sånt? Ikke bare tenker du det, du må inn på et forum å skrive om det. Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 8bde3...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noe av det verste jeg ser. Ser mye bedre ut å gå med boblejakke og boblebukse. Bare min mening altså, håper ingen følte seg truffet av det.

 

Anonymous poster hash: b833e...306

Javel...? Og hvorfor følte du for å skrive det her, hvis du ikke vil noen skal føle seg truffet? Jeg bruker dress fordi jeg hater å få snø inn under jakke og bukse når jeg tryner på akebrett eller har snøballkrig med ungene. Har ikke planer om å slutte med det heller, selv om det er det verste du ser. (Sikkert gøy å være så skjermet fra virkeligheten, at parkdress på voksne er det verste du har sett!)

 

Anonymous poster hash: f4cfc...fc5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Bruk bukseseler

 

Anonymous poster hash: b833e...306

 

 

Så det du mener er at det ser bedre ut å ha boblejakka nedi boblebuksa og så ha bukseseler for å sikre at den ikke sklir ned? Regner med at du da også vil ha et stramt belte på den buksen for å hindre at det kommer snø nedi buksa?

 

Voksne bruker i min verden ikke parkdress. Voksne bruker termodress. Det trodde jeg alle voksne visste ;)

 

Ellers enig med Kira og andre - voksne bryr seg heller ikke så mye om hva andre mener om deres påkledning, og i hvert fall ikke når det gjelder å holde varmen på vinteren!

 

Voksne kler seg heller ikke for å skåne sarte anonymes øyne.

 

Anonymous poster hash: d6740...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de ansatte i bhg der jeg jobber bruker dress. Vi er mye ute, og det er tydeligvis det folk syns funker best. Jeg ofrer ikke utseende en tanke når jeg er på jobb, hverken mitt eller andres.



Anonymous poster hash: c9a5e...6cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

l

 

 

Dette var et dårlig forsøk på å provosere!

Alle oppegående voksne mennesker gir vel f i hva andre voksne har på seg for å holde varmen på kalde vinterdager?

 

Men hva tilsier at HI er oppegående eller voksen?
Ingenting....dessverre!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

l

 

 

Dette var et dårlig forsøk på å provosere!

Alle oppegående voksne mennesker gir vel f i hva andre voksne har på seg for å holde varmen på kalde vinterdager?

 

Men hva tilsier at HI er oppegående eller voksen?
Ingenting....dessverre!

Sant nok

 

Anonymous poster hash: b833e...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånne dresser er som regel ganske mye billigere enn Jakke, bukse sett. Syns de jakke bukse settene jeg ser bestandig er dyre. I tilegg til tynne og så med snø opp under jakken når man lekeslåss lager engler i snøen.

 

Ulempen med europris dressen er at den er fryktelig lang i bena. Det er jo en klassisk one size fits none dress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir litt glad jeg når jeg ser noe med hel dress.

Da tenker jeg, det der er en fin person, som vil ut å ha det gøy og driter i hvordan hun ser ut så lenge livet er bra.

Om bare alle med alt for mye penger stappa opp i gullræva hadde tatt litt rennafart i smålig, patetisk hverdags skit, så hadde verden blitt så uendelig mye bedre.

Få deg et par nye verdier hi, så slipper du stiv nakke og hodepine i framtiden :)

Jeg er så jævlig glad jeg bor i et land vi har snø, skog akebakker å leke i, så jævlig glad jeg har råd til varme klær, så jævlig glad jeg har råd til akebrett og så jævlig glad jeg har råd til å ha med mat og drikke ut på tur, så jævlig glad jeg har friske barn, at jeg er frisk osv... Jeg er så innmari opptatt av å være takknemlig for livet jeg kan leve, at det kunne ikke falle meg inn å en gang bare litt, bare pittelitt begynne å bry meg om folk har hel eller todelt dress.

Hvorfor hi? Hvorfor kaster du livet ditt bort på å tenke på sånt? Ikke bare tenker du det, du må inn på et forum å skrive om det. Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 8bde3...3c4

 

 

Ja, for vi som bryr oss om utseende og å se litegrann fine ut, vi er ikke ute med ungene og er dårlige mennesker med ræva full av penger (for heldresser er da gratis må vite). Hvorfor KASTER BORT LIVET på å tenke på sånt? Du tenker aldri på reklame og andre ting som bare faller inn i hodet, i ditt hode er det kun plass til høyfilosofiske tanker og problemstillinger. What a hypocrite.

 

Anonymous poster hash: 42eb5...717

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ønsket meg heldress leeeenge, og har endelig kjøpt meg det nå. Den er ganske fin faktisk.

 

Alle kollegaene mine uten om en bruker det, til og med sjefen. Så jeg er ikke alene på jobb om å bruke heldress og se tåpelig ut hvertfall. 

 

Hilsen ei som har brukt boblebukse på jobb i flere år... 



Anonymous poster hash: 899bd...cb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Parkdress? Du mener vinterdress?

 

Jeg har det. Bruker den når det er bikkjekaldt ute. Driter i om folk synes jeg er stygg, den er varm!

 

Anonymous poster hash: 11d43...ff7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå står ikke jeg til pynt med en latte i den ene hånda og surfer på mobilen med den andre når jeg er ute med barna. Jeg ruller i snøen med de, og det kunne ikke falt meg inn å bruke bukse og jakke. Får snø under jakka. Bruker heldress, og driter i hva andre mener :)

 

Anonymous poster hash: 824dc...873

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg blir litt glad jeg når jeg ser noe med hel dress.

Da tenker jeg, det der er en fin person, som vil ut å ha det gøy og driter i hvordan hun ser ut så lenge livet er bra.

Om bare alle med alt for mye penger stappa opp i gullræva hadde tatt litt rennafart i smålig, patetisk hverdags skit, så hadde verden blitt så uendelig mye bedre.

Få deg et par nye verdier hi, så slipper du stiv nakke og hodepine i framtiden :)

Jeg er så jævlig glad jeg bor i et land vi har snø, skog akebakker å leke i, så jævlig glad jeg har råd til varme klær, så jævlig glad jeg har råd til akebrett og så jævlig glad jeg har råd til å ha med mat og drikke ut på tur, så jævlig glad jeg har friske barn, at jeg er frisk osv... Jeg er så innmari opptatt av å være takknemlig for livet jeg kan leve, at det kunne ikke falle meg inn å en gang bare litt, bare pittelitt begynne å bry meg om folk har hel eller todelt dress.

Hvorfor hi? Hvorfor kaster du livet ditt bort på å tenke på sånt? Ikke bare tenker du det, du må inn på et forum å skrive om det. Hvorfor?

 

Anonymous poster hash: 8bde3...3c4

 

Ja, for vi som bryr oss om utseende og å se litegrann fine ut, vi er ikke ute med ungene og er dårlige mennesker med ræva full av penger (for heldresser er da gratis må vite). Hvorfor KASTER BORT LIVET på å tenke på sånt? Du tenker aldri på reklame og andre ting som bare faller inn i hodet, i ditt hode er det kun plass til høyfilosofiske tanker og problemstillinger. What a hypocrite.

 

Anonymous poster hash: 42eb5...717

Har jeg klaget på dere som ser "fine" ut?

Sa jeg at dere ikke var ute å lekte med barna?

Hvorfor spør du om jeg aldri tenker på reklame? For et utrolig, helt ut av kontekst spm!

Hva ER det egentlig du snakker om?

 

 

 

Anonymous poster hash: 8bde3...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp pga slike som deg Hi, har du foreldre som ikke går ut i skog og mark.

 

Anonymous poster hash: 904ab...474

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plaget det deg, hi, at folk går i parkdress? Mister du matlysta, nattesøvnen og din indre ro? Nei! Så hva i huleste skulle det bry deg?

 

De færreste drar vell på bytur i den, den brukes vell av praktiske årsaker som feks ute på jobb i bhg, eller utelek med barna sine.

 

Jeg bruker det på det kaldeste i stallen...

 

Anonymous poster hash: 93b21...686

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes mange kule dresser også😄 Og det finnes mange kjipe dresser. På samme måte som det finnes mange kule jakker/bukser og mange kjipe jakker/bukser. Jeg bruker dress på jobb. Synes det er mye lettere å leke med barna i den. Bryr meg fint lite om at noen synes det ser dumt ut. Kler meg praktisk, ikke for å se fin ut.

 

Anonymous poster hash: 0b43b...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

a18: voldsomt så kontroll du har på brukerne her inne, og hvem som er utestengt og ikke. Er du en liten hacker du?

 

 

Anonymous poster hash: f9547...64c

 

Trenger ikke være her så mye for å merke det jeg kommenterte. Heller ikke for å vite at spesielt en spammer har blitt kastet ut av forumet et utall av ganger etter å ha fulgt samme type mønster.

 

Anonymous poster hash: d6740...a18

Hvis du mente at jeg driver og spammer ofte og har blitt utvist mange ganger så tar du feil isåfall (?) har ikke gjort det. jeg "oppdaget" denne siden for to uker siden, og laget bruker igår og startet med å lage et par emner igår, men har ikke spammet.

 

Anonymous poster hash: b833e...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

a18: voldsomt så kontroll du har på brukerne her inne, og hvem som er utestengt og ikke. Er du en liten hacker du?

 

 

Anonymous poster hash: f9547...64c

Trenger ikke være her så mye for å merke det jeg kommenterte. Heller ikke for å vite at spesielt en spammer har blitt kastet ut av forumet et utall av ganger etter å ha fulgt samme type mønster.

 

Anonymous poster hash: d6740...a18

Hvis du mente at jeg driver og spammer ofte og har blitt utvist mange ganger så tar du feil isåfall (?) har ikke gjort det. jeg "oppdaget" denne siden for to uker siden, og laget bruker igår og startet med å lage et par emner igår, men har ikke spammet.

 

Anonymous poster hash: b833e...306

 

 

Det har du allerede avkreftet tidligere (men det brukte den brukeren jeg viser til også å gjøre). Jeg skrev at det minnet om den spammeren som har vært her før.

 

Anonymous poster hash: d6740...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, da jeg i formiddag tasset avgårde med min digre og stygge varmedress, med minsten på et akebrett bak meg, var ikke intensjonen min å se snasen ut. Til det har jeg andre anledninger;)



Anonymous poster hash: 7d63e...a16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...