Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Som stellebord, barneseng osv. Anonymous poster hash: 4c6a2...eee
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Alt for tidlig. Kanskje to måneder før termin. Men veldig greit å være ferdig med det. Anonymous poster hash: a9eb3...1f7
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Etter fødsel med begge to Anonymous poster hash: c9eb3...471
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Da vi fikk bruk for det, altså etter at vi kom hjem med baby. Anonymous poster hash: 83a7d...61b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Da vannet gikk 🙈 Anonymous poster hash: b1910...d72
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Ved permisjonsstart har jeg gjort alt klart, men alt utstyret og babyklærne står på rommet som babyen etterhvert skal ha (gjesterom nå). Når vi kommer hjem fra sykehuset flytter vi nok sengen/vuggen/klærne osv dit de skal. Stellebordet er i bruk til eldre søsken, så der står på badet (husker ikke når vi satte det opp til eldste). Anonymous poster hash: 7fce6...a68
MarianeA Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 Klærne vasket jeg og la på plass i kommoden etterhvert som de ble kjøpt inn eller hentet fram fra loftet. Ellers har jeg hatt tingene stående på roterommet slik at de kunne hentes frem når det ble bruk for dem. Stelleplassen er kanskje det eneste jeg har forberedt på forhånd, kjøpt inn bleier og div tuber og ordnet med stellematte og bleiebøtte.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Da vannet gikk 🙈 Anonymous poster hash: b1910...d72 Hehe:-) Synes jeg ser det for meg:-) Anonymous poster hash: 4c6a2...eee
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #10 Skrevet 24. januar 2016 Flere mnd før termin XD fikk allt i gave av min mor å vi hadde stua full av esker i ca 1 uke før vi fant ut at det ville ta mindre plass og se mye bedre ut om allt ble skrudd sammen og satt på plass. Anonymous poster hash: 5f0c9...bfc
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 Mannen gjorde det mens jeg var på sykehuset med den nyfødte. Ikke noe vits i å ta det opp før. Klærne vasket jeg et par uker før termin. Anonymous poster hash: 5efd1...e1f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #12 Skrevet 24. januar 2016 En måned før, så ble det pakket ned igjen før fødsel pga flytting. Satt opp etterhvert etter flytting. De trenger egentlig ingenting i starten så det holdt å ha vogn, stellebord og dyne tilgjengelig. Baby sov uansett med meg i storsengen og brukte ikke noe annet utstyr i starten. Skulle ønske jeg hadde hatt fødebagen klar... Det var verre. Anonymous poster hash: 1d00d...931
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 Til første hadde vi alt klart lenge før. Begynte sikkert to måneder før termin med å sette opp alt Vasket alle klærne et par uker før termin. Nå ligger andremann i magen og jeg har enda ikke kjøpt noe som helst. Blir nok ikke til å kjøpe noe før jeg nærmer meg termin tenker jeg. Vi solgte nesten alt etter første, og denne gangen skal jeg kun ha det som er basic og ikke alt annet dilldall som ikke blir brukt. Får se om det kanskje slår til noe redebyggingsinstinkt etter hvert, ellers så er det sikkert de tre ukene permisjon før termin som brukes til slikt. Kommer babyen for tidlig får pappaen ordne til, men det er jo ikke krise om noe må handles inn etter at babyen er født heller da. Anonymous poster hash: 125b2...ea6
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 Tenker vi kommer til å ha alt på plass ca 3 uker før termin. Anonymous poster hash: 5519a...fca
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 Kjøpte en del brukt, og det fikk jeg på plass med en gang etter oul, turte ikke før det, men var stressa og ville gjerne ha ting gjort. Det vi kjøpte nytt pakket mannen opp etter fødselen mens jeg var på sykehuset... Fordi jeg bekymret meg av en eller annen grunn for at det skulle gå galt og at vi ikke fikk levert tilbake tingene hvis de var pakket ut... Var uansett glad for at alt var på plass da jeg kom hjem, for da fikk jeg gjort fint lite, med baby som hang i puppen konstant pluss fødselsdepresjon. Anonymous poster hash: d05e1...ba0
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #16 Skrevet 24. januar 2016 Klærne vasket jeg rundt termin, og utstyret fikset mannen mens jeg lå på sykehuset med den nyfødte. Anonymous poster hash: 0acc7...f78
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #18 Skrevet 24. januar 2016 Jeg er seks uker fra termin nå, og har satt "deadline" på å ha det meste klart og montert tre uker før termin. Dette handler litt om at jeg kjenner både meg og samboern min godt, og vi liker begge å være klare og ha ting på stell, og slippe å panikk-montere stellebordet med beibi som venter på skift. Også kan jeg slappe av de tre siste ukene med VM i skiskyting. Men, nå har jeg allerede begynt i permisjon - så jeg har tia til å styre og stelle mye nå de neste tre ukene. Anonymous poster hash: 86f1b...9d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå