Gå til innhold

hva gjør dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2dede...74b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser på film med sønnen min, og spiser opp de siste bitene av godteri fra i går, med katten i fanget..

Anonymous poster hash: c581b...f31

Skrevet

Ligger i senga våken og hører på at barnet nettopp våknet som driver å pakker inn hunden i dyna fordi det var kaldt på rommet hennes 💖

Anonymous poster hash: d8c41...896

Skrevet

Ser på film. 8 åringen er syk og spiller FIFA. 5 åringen er på skitur med pappaen sin.

Anonymous poster hash: 2d14e...0bb

Skrevet

Ligger på sofaen, hører på P2, og surfer på mobilen

Anonymous poster hash: f3fde...f2d

Skrevet

Sitter i loungen på Arlanda og spiser 😊

Skrevet

Sitter å surrer på pc.... mannen tar en dupp på sofaen, babyen sover, og guttungen spiller xbox og slapper av etter overnattingsbesøk før han skal videre på kino med en annen kompis ;)

Anonymous poster hash: 78777...80a
Skrevet

Er i ferd med å stå opp.

Anonymous poster hash: d7b98...405

Skrevet

Mannen er på jobb, ungen er hos mormor. Jeg sitter og ser på langrenn stafett og prøver å drikke nok vann til å finne ut om jeg kan kvitte meg med litt vann i kroppen, eller om jeg må ringe føden for å komme inn for en sjekk.

Anonymous poster hash: fa5e2...327
Skrevet

Ser på mannen spille ps4 mens Jeg leker med baby og trøster hunden som er redd pga mye høye lyder ute i dag.

Anonymous poster hash: d926e...b65

Skrevet

Eldste rydder og støvsuger rommet, det gjør han fast hver søndag. Mann, mini og jeg lader opp til aketur. Venter bare på at eldste blir ferdig med rommet 😊

Anonymous poster hash: ba363...250

Skrevet

Akkurat ferdig med å vaske støv og gulver. Litt sløving med ungene i sofaen siden de akkurat kom inn etter ski/aketur. De skulle gå mila, men etter å ha sett hvor mange som var der satte de turen mot akebakken til ei veninne istede. De er ikke like glade i køgåing eller køkjøring i akebakken. Det er ulempen med fint vær og snø at alle skal på samme sted. Så det er godt ungene vet om alternativer, mila kan de gå senere idag når de fleste drar hjem for å lage middag.

Skal forbarme meg over kjøkkenet før vi skal ut og lage snømenn. Idag var det vist kram snø for første gang i vinter.

Anonymous poster hash: 13527...4b2

Skrevet

Ser på tv og ammer. Skal snart på besøk til ei venninne. :)

Anonymous poster hash: bab2d...bb3

Skrevet

Ruter svoren på skinkesteika, skreller poteter og gulrøtter mens barna med flere nabobarn sitter på kjøkkenet her med meg og spiller kort og spiser frukt. 😍

Skrevet

Har støvsugd og vasket gulv. Nå sitter jeg nedpå litt før jeg skal begynne med middag.

Skrevet

Ligger på sofaen og surrer på mobilen. Har vondt i magen.

Skal snart ut og gå tur med mannen.

Har ellers ikke tenkt å gjøre noe fornuftig i hele dag.

Anonymous poster hash: b2ac9...c87

Skrevet

Sitter å ser inn på rosinbollene i stekovnen. 10-15 min er laang tid når man venter..

Anonymous poster hash: 09050...2c8

Skrevet

Ligger på sofaen og gjør knipeøvelser og samler krefter til å gå og pakke sammen det som skal være med i bhg i morgen.

Anonymous poster hash: 7d754...689

Skrevet

Sitter og bæsjer...

Anonymous poster hash: cfc94...8f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...