Gå til innhold

Skal overraske mannen mannen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte jeg skulle overraske mannen med en deilig søndagsfrokost i morgen. Måtte ta natten til hjelp for å gjøre noen forberedelser og nå ser jeg at klokka er snart halv fire. Rundstykkene står enda til heving og kjøkkenet er rotete etter matlaging.

Jeg har laget eggsalat og skal koke vanlig egg i tillegg

Tatt opp blåbær fra fryseren og lagd syltetøy

Jeg har gul og brun ost, samt en Brie

Vi har en boks sursild siden jul

Salami og kokt skinke

Leverpostei

Oppskåret fiskepudding

Og en boks med reker, men den er gått ut på dato, kan den brukes tro? Ikke åpnet.

Tomat,agurk og paprika er skåret opp. Og majones, vanlig og sitron.

Jeg må også lage kaffe. Vi er fri for melk, ellers hadde jeg laget kakao. Han er ikke så glad i kaffe egentlig, så jeg burde sikkert lage te. Men jeg selv drikker ikke te, jeg må ha morgenkaffe. Og jeg orker ikke lage begge deler. Så det blir kaffe.

Blir dette en overraskelse tror dere? Mangler det noe?

Skal selvsagt rydde kjøkkenet før jeg legger meg, og dekke bordet med fat og slikt.

Gleder meg til å se fjeset til mannen når han står opp.

Anonymous poster hash: 41c9b...60e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor holder du på langt på natt? Veldig snill er du da! Heldig han 💜

Anonymous poster hash: 51947...c99

Skrevet

Hvorfor skrev du at klokken var snart halv fire? Når du postet innlegget rundt halv tre 😩

Anonymous poster hash: d5538...849

Skrevet

Hvorfor skrev du at klokken var snart halv fire? Når du postet innlegget rundt halv tre Anonymous poster hash: d5538...849

Hva er klokken i ditt hode når den er 3.33?

Skal du gnåle på uviktige detaljer bør du ihvertfall få det riktig.

Anonymous poster hash: 908bf...0a6

Skrevet

Deilig med god søndagsfrukost! Men det er ikkje mykje ekstra arbeid å koke vatn til te, dersom det er slik at han ikkje likar kaffi.  Akkurat den detaljen med at du lagar kaffi fordi du likar det, men ikkje tek deg bryet med å koke tevatn til han synes eg er litt snålt

Anonymous poster hash: 2e07e...42c
Skrevet

Hvorfor skrev du at klokken var snart halv fire? Når du postet innlegget rundt halv tre 😩

Det står jo hun postet 04.33?? Altså halv 5!?

Anonymous poster hash: 77fed...92b

Skrevet

Wow! Du er vill! Hadde noen gjort det for meg hadde jeg blitt sjokkert og glad og bortskjemt.

Noe slikt hadde jeg aaaaaaldri gjort, nattesøvnen min er for viktig for meg.

Skrevet

Slapp av damer, det har vært feil med klokken her inne lenge..

Anonymous poster hash: a9d50...586

Skrevet

Nei, det står 3:33 😄

Anonymous poster hash: 7b1de...c42

Skrevet

Nei, det står 3:33 😄

Anonymous poster hash: 7b1de...c42

← Anonymforum

Forum

»

Skal overraske mannen mannen

Svar

Liker

Anonym bruker's PhotoAnonym bruker

i dag, 04:33

Jeg tenkte jeg skulle overraske mannen med en deilig søndagsfrokost i morgen. Måtte ta natten til hjelp for å gjøre noen forberedelser og nå ser jeg at klokka er snart halv fire. Rundstykkene står enda til heving og kjøkkenet er rotete etter matlaging.

Skrevet

Du sitter oppe til langt på natt, setter deig og baker og styrer på. Men koke tevann er for mye?? Hahaha. Du hadde meg nesten der!

Anonymous poster hash: fb999...ada

Skrevet

Ble ikke helt som jeg hadde tenkt. Når jeg først la meg etter å ha ordnet på kjøkkenet sov jeg selvsagt tungt og mannen våknet og sto opp før meg. Han trodde jeg ventet gjester når han så baksten og kjøkkenbordet som var ferdig dekket. Han vekket meg ikke,men spiste frokost alene ved kjøkkenbenken. Han hadde spist tre skiver før jeg sto opp, så det sier seg selv at den planlagte frokosten ikke kan beskrives som annet enn fiasko. Jeg har tørket mine tårer, heldigvis uten at mannen så det, for han har satt seg foran tv. Nå skal jeg ringe min svigerforeldre og be dem på lunsj i stedet. Og ja,jeg skal koke både kaffe og te så alle blir fornøyde. Ha en riktig god søndag.

Skrevet

Unnskyld spørsmålet, men var du edru?

Fint at du greide å hente deg inn med lunsj da.

Anonymous poster hash: d75d7...ac0

Skrevet

Slutt å gnåle! Alle vet at klokka her er feil på tlf/PC (en av dem, husker ikke hvem)

Skrevet

Unnskyld spørsmålet, men var du edru?

Fint at du greide å hente deg inn med lunsj da.

Selvsagt var jeg edru, jeg drakk bare brus i går kveld,men var trøtt og tomsete i natt når jeg drev og bakte så derfor kan ting virke litt merkelig i dag. :sove:

Skrevet

Dere som påstår 0230 og 0430, må gjøre noe med innstillingene på tidssona inne på profilen deres.

Anonymous poster hash: af506...8ba

Skrevet

Men hva var det du gjorde som krevde at du var våken hele natten? Bake rundstykker tar max to timer og alt det andre kunne gjøres mens deigen hevet?

Litt merkelig opplegg.

Skrevet

Men hva var det du gjorde som krevde at du var våken hele natten? Bake rundstykker tar max to timer og alt det andre kunne gjøres mens deigen hevet?

Litt merkelig opplegg.

Jeg fant ut at jeg skulle bake rundstykker først da mannen var lagt seg rundt midnatt og klokken gikk jo fort som bare det. Jeg liker å styre litt på kveldstid og ofte er det langt på natt før jeg kommer på at jeg skal legge meg. Ikke noe mer mystisk enn det. 

Skrevet

Litt merkelig opplegg.

Jeg fant ut at jeg skulle bake rundstykker først da mannen var lagt seg rundt midnatt og klokken gikk jo fort som bare det. Jeg liker å styre litt på kveldstid og ofte er det langt på natt før jeg kommer på at jeg skal legge meg. Ikke noe mer mystisk enn det. 

Neste gang kan du lage kaldheva rundstykke, så slepp du å styre med det på natta, men kan steike dei rett før frukost.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...