Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #1 Skrevet 24. januar 2016 Mens, menstruasjon... Det er ganske kipt, ekkelt og slitsomt, sant? Etter noen år med betenkning gikk jeg for noen uker siden til innkjøp av menskopp. Er nå på slutten av dag to i min første mensperiode med kopp, og kan ikke fatte og begripe at jeg ikke har kjøpt en sånn kopp tidligere! Damer, prøv i alle fall ut en sånn kopp! Koster nada på ê-bay. Bare så deilig å slippe bind, lukt og fysj! *nyfrelst* Anonymous poster hash: 7e14f...1f5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #2 Skrevet 24. januar 2016 Jeg vurderer det stadig, men har ikke kommet så langt enda. Har ikke så lyst å gå så mange timer med plast/silikon så tett på slimhinner, men vet ikke om det har så mye å si. Anonymous poster hash: b9b98...37f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #3 Skrevet 24. januar 2016 Har prøvd det, men blør MYE. Eneste som funker er å sitte leeeenge på do og ofte, samt bruke bind. Bra at det funker for deg da😊 Anonymous poster hash: fd192...202
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #4 Skrevet 24. januar 2016 Er også frelst! Så mye freshere enn ekle, klamme og stinkende bind! Anonymous poster hash: b5804...b1b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #5 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor ikke bare bruke tampong? Så slipper man å vaske og styre.. Anonymous poster hash: 09eb5...b36
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #6 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor ikke bare bruke tampong? Så slipper man å vaske og styre.. Anonymous poster hash: 09eb5...b36 Får sopp/BV av tampong. Anonymous poster hash: b5804...b1b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #7 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor ikke bare bruke tampong? Så slipper man å vaske og styre.. Anonymous poster hash: 09eb5...b36 Får sopp/BV av tampong. Anonymous poster hash: b5804...b1b Samt utrolig mye mer miljøvennlig å vaske og styre, for oss som bryr oss om slikt. Anonymous poster hash: b5804...b1b
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #8 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor ikke bare bruke tampong? Så slipper man å vaske og styre.. Anonymous poster hash: 09eb5...b36 Fordi jeg opplever tampong som direkte smertefullt. Anonymous poster hash: 7e14f...1f5
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #9 Skrevet 24. januar 2016 Hvorfor ikke bare bruke tampong? Så slipper man å vaske og styre.. Anonymous poster hash: 09eb5...b36 Får sopp/BV av tampong. Anonymous poster hash: b5804...b1b Samt utrolig mye mer miljøvennlig å vaske og styre, for oss som bryr oss om slikt. Anonymous poster hash: b5804...b1b Jaja, får hverken smerter eller sopp av tampong. Og miljøvennlig er jeg på andre områder, men skeier ut med både tamponger, papirbleier og dopapir;) Anonymous poster hash: 09eb5...b36
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå