Gå til innhold

Hvor dyr er sofaen deres og hvor gammel er den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er vel snart åtte år, jeg kjøpte den brukt for fem år siden, betalte 6000,- nypris var vel over 12 000,-. Utrolig fornøyd med den, stor og veldig god å både sitte og ligge i. To sjeselonger og masse puter :)

Anonymous poster hash: 1acbf...5c3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spanderer vel 5500 ny sofa for ca 1 år siden. Kommer aldri til og kjøpe sofa over 10 000 kr elske og forandre på møbler. Bytter kvar 4 til 5 år. Nei til sofa 60 tusen når folk el barn sitter i den rivere eller sliter seg i håret for at ingen lager riper eller får hull i den.

Anonymous poster hash: c360c...fe3

Selv om vi har sofa til 45 000 kr bekymrer jeg meg ikke det minste for at den skal ødelegges av verken barn eller gjester. Bare sånn for ordens skyld. Vi er dog ikke så opptatte av å bytte møbler hele tiden, og har hatt samme smak de siste 20 årene. 😊👍

Anonymous poster hash: b7055...d13

Skrevet

8000kr. 8 år gammel

Anonymous poster hash: 9f4c5...534

Skrevet

Ca 3-4 år. Er fra fagmøbler og kostet vel 25tusen eller mer. Fikk den gratis hos bestemoren til samboeren min da hun angret kjøpet og kjøpte seg heller ny igjen.

Anonymous poster hash: 7fece...aec

Skrevet

Betalte vel 25 000 for 4 år siden. Svart skinnsofa. Veldig fornøyd :) Den klarer seg ypperlig med to barn og enn katt.

Anonymous poster hash: e9050...439

Skrevet

Boston sofa fra Bohus. 14.000kr mener jeg den kostet. Kjøpt for 1år siden.

Anonymous poster hash: ac3b5...fb5

Skrevet

11000 og 6 år gammel. Det er en skinnsofa. Kjøpt av praktiske årsaker. Jeg liker den ikke og blir å skifte den ut om et par år.

Anonymous poster hash: 3d9bd...32c

Skrevet

Spanderer vel 5500 ny sofa for ca 1 år siden. Kommer aldri til og kjøpe sofa over 10 000 kr elske og forandre på møbler. Bytter kvar 4 til 5 år. Nei til sofa 60 tusen når folk el barn sitter i den rivere eller sliter seg i håret for at ingen lager riper eller får hull i den.

Anonymous poster hash: [acronym=Full hash:

c360c8294e42ede6384280eaa54a6fe3] c360c...fe3 [/acronym] [/quot

Ikke spesielt miljøvennlig å bytte så ofte, uansett pris....

Anonymous poster hash: e8056...8fd

Skrevet

sofaen min kostet ca 20 000 og er fem år gammel. Er fortsatt som ny, og er beige/creme i fargen så er fortsatt in ;)

Anonymous poster hash: 5036d...5e3
Skrevet

Vi har flere.

En nedarvet sofa fra midten av 1800-tallet, aner ikke hva den kostet, men neppe billig.

En 15 år gammel ikeasofa i barnestua til rundt 8000.

En spisestuesofa fra Slettvoll. 35000, syv år gammel.

En to år gammel ikeasofa til rundt 12000.

Slettvollsofaen er overlegen i kvalitet. Den nedarvede sofaen er bygd for å sitte pent med rett rygg og samlede ben :)

Anonymous poster hash: 1d6de...066

Skrevet

Har en Bostonsofa, betalte 15 000 tror jeg for sofa og puff. Har hatt den i 3 år, stoffet er fint men ryggputene er veldig sunket sammen så er ikke fornøyd men økonomien tillater ikke ny på en god stund ennå.

Anonymous poster hash: 25e98...4bf

Skrevet

Vår kostet 17000 på salg. Fikk den i oktober😊 Love it❤️

Skrevet

58.000....ny for ca 1,5 år siden

Skrevet

Ca 20 000,- i fjor. Modulsofa kjøpt på skeidar. Veldig fornøyd selv om jeg syntes det var mye penger å bruke på sofa.

Anonymous poster hash: 1c26f...ebf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...