Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Jobbfest neste lørdag. Antrekk: pent. Jeg er str 36/38, 168 høy. Anonymous poster hash: 92a1f...12f
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 92a1f...12f
TPK Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Det er jo ikke så lett med så lite info. Hva føler du deg vel i, hva kler du? Hva er uaktuelt? Vil du vise deg frem eller være anonym? Hvilken kroppsfasong har du? Personlig lander jeg ofte på en enkel knelang kjole, litt utsvinget modell.
MarianeA Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Skal du kjøpe noe nytt eller finne noe i skapet ditt? Hva er budsjettet? Hvor kjøper du klær? Ikke greit å gi råd når man ikke kjenner deg. Jeg har mange kjoler og ville nok brukt en av dem. Eller et sort, kort skjørt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå