Gå til innhold

Menskopp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er jeg på dag to med min nyinnkjøpte menskopp. Litt smått ubehagelig foreløpig, men én ting er helt sikkert: Aldri mer tilbake til bind!

Anonymous poster hash: 0a839...c5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ubehagelig vil jeg nesten tippe du har den for langt ned? Jeg kjenner ikke min i det hele tatt.

Skrevet

Klipp av stilken. Den skal ikke kjennes når den sitter på plass.

Skrevet

Klipp av stilken. Den skal ikke kjennes når den sitter på plass.

Har halvert stilken så langt, men ja, jeg tror jeg kommer til å klippe den av.

Skrevet

Er det ubehagelig vil jeg nesten tippe du har den for langt ned? Jeg kjenner ikke min i det hele tatt.

Driver med litt utprøving... Litt vanskelig å få koppen til å brette seg ut, foreløpig, og må jo få tak i den! Litt redd for å dytte den FOR langt inn også...

Skrevet

Driver med litt utprøving... Litt vanskelig å få koppen til å brette seg ut, foreløpig, og må jo få tak i den! Litt redd for å dytte den FOR langt inn også...

Det trenger du ikke å bekymre deg over. Den blir ikke borte. Dytt en finger langs koppen for å bryte vakumet når du vil ta den ut.

Godt tips med å klippe stilken. Jeg klippet min helt vekk. Du skal uansett ikke dra i den..

Skrevet

Når du skal ha koppen ut så press ned musklene i bekkenbunnen, akkurat som når du skal tisse. Da kommer den så langt ned at du får tak i den samme hvor langt inn du måtte prøve å dytte den (den går ikke _så_ langt inn uansett)

Skal man ikke dra i stilken? Jeg gjør det for å få den ut, etter jeg har brutt vakumet. 

Anonymous poster hash: 34807...406
Skrevet

Når du skal ha koppen ut så press ned musklene i bekkenbunnen, akkurat som når du skal tisse. Da kommer den så langt ned at du får tak i den samme hvor langt inn du måtte prøve å dytte den (den går ikke _så_ langt inn uansett)

Skal man ikke dra i stilken? Jeg gjør det for å få den ut, etter jeg har brutt vakumet.

Anonymous poster hash: 34807...406

Uten vakum kan du nok dra ja. Vet bare at noen prøver å få den ut som en tampong liksom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...