Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Da er jeg på dag to med min nyinnkjøpte menskopp. Litt smått ubehagelig foreløpig, men én ting er helt sikkert: Aldri mer tilbake til bind! Anonymous poster hash: 0a839...c5b
Gjest Muji81 Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Er det ubehagelig vil jeg nesten tippe du har den for langt ned? Jeg kjenner ikke min i det hele tatt.
Lille krøll Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Klipp av stilken. Den skal ikke kjennes når den sitter på plass.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Klipp av stilken. Den skal ikke kjennes når den sitter på plass. Har halvert stilken så langt, men ja, jeg tror jeg kommer til å klippe den av. Anonymous poster hash: 0a839...c5b
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Er det ubehagelig vil jeg nesten tippe du har den for langt ned? Jeg kjenner ikke min i det hele tatt. Driver med litt utprøving... Litt vanskelig å få koppen til å brette seg ut, foreløpig, og må jo få tak i den! Litt redd for å dytte den FOR langt inn også... Anonymous poster hash: 0a839...c5b
Gjest Muji81 Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Er det ubehagelig vil jeg nesten tippe du har den for langt ned? Jeg kjenner ikke min i det hele tatt.Driver med litt utprøving... Litt vanskelig å få koppen til å brette seg ut, foreløpig, og må jo få tak i den! Litt redd for å dytte den FOR langt inn også... Anonymous poster hash: 0a839...c5b Det trenger du ikke å bekymre deg over. Den blir ikke borte. Dytt en finger langs koppen for å bryte vakumet når du vil ta den ut. Godt tips med å klippe stilken. Jeg klippet min helt vekk. Du skal uansett ikke dra i den..
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Når du skal ha koppen ut så press ned musklene i bekkenbunnen, akkurat som når du skal tisse. Da kommer den så langt ned at du får tak i den samme hvor langt inn du måtte prøve å dytte den (den går ikke _så_ langt inn uansett) Skal man ikke dra i stilken? Jeg gjør det for å få den ut, etter jeg har brutt vakumet. Anonymous poster hash: 34807...406
Gjest Muji81 Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Når du skal ha koppen ut så press ned musklene i bekkenbunnen, akkurat som når du skal tisse. Da kommer den så langt ned at du får tak i den samme hvor langt inn du måtte prøve å dytte den (den går ikke _så_ langt inn uansett) Skal man ikke dra i stilken? Jeg gjør det for å få den ut, etter jeg har brutt vakumet. Anonymous poster hash: 34807...406 Uten vakum kan du nok dra ja. Vet bare at noen prøver å få den ut som en tampong liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå