Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Mannen ønsker å kalle sønnen vår det.. jeg vet ikke... Anonymous poster hash: 0a1e3...39e
Gjest Muji81 Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Jeg liker det. Slik jeg liker de fleste navn som ikke er så "moderne" nå. Lucas, Emil etc...
Salomine Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Liker det ikke......men det er nok fordi jeg assosierer det med en svært usympatisk person jeg kjenner til.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Ingar er stødig og flott! Anonymous poster hash: 59c27...c03
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Bra navn! Anonymous poster hash: 4c7c1...676
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Jeg elsker det, kunne brukt det selv. Mine to gutter har samme 'type' navn som Ingar. Kan bli aktuelt hvis vi ev får en tredje gutt😄 Solid navn, tenker høyt utdannede foreldre😄 Anonymous poster hash: eae36...15b
TPK Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Liker ikke! Vet ikke hvorfor egentlig. Har selv to gutter med navn i samme kategori, men akkurat Ingar ble lutt tungt og "bondsk" for meg.
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #11 Skrevet 24. januar 2016 Flott navn. Blir et friskt pust mellom alle Linusene. Anonymous poster hash: b85fb...f07
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #13 Skrevet 24. januar 2016 Flott navn. Blir et friskt pust mellom alle Linusene. Anonymous poster hash: b85fb...f07 Hvor er alle disse Linus'ene? Aldri møtt noen, og navnet er ikke en gang på topp 50-listen. Ingar er helt greit, ikke noe favoritt her, jeg liker nok bedre Yngve, for eksempel. Men hvis dere liker det: gå for det:) Bare pass på å velge et navn dere begge liker. Er så leit når jeg hører om de som "gir etter" og angrer så. Anonymous poster hash: 184da...2cd
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #14 Skrevet 24. januar 2016 Synes ikke Ingar er så pent. Finnes mange stødige navn som ikke er så "tunge".. Håkon, Martin, Anders, Iver, Even, Kristian, Per, Pål, Ole, Ola, Magnus, Jens, Nils, Jørgen, Fredrik... Anonymous poster hash: 41be5...f5f
Anonym bruker Skrevet 24. januar 2016 #15 Skrevet 24. januar 2016 Fint, men liker Yngvar eller Ingvar enda bedre. Anonymous poster hash: 17f25...18f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå