Gå til innhold

Jeg trodde at bibliotekarer bare var sånn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobb som hvem som helst kunne få, sånn som å jobbe på REMA feks, men da tok jeg visst feil da

Anonymous poster hash: 6bba0...920

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for oppklaringen 🙄

Anonymous poster hash: 9e25d...368

Skrevet

Ja, der tok du feil gitt

Anonymous poster hash: f16e3...13a

Skrevet

Takk for oppklaringen 🙄

Anonymous poster hash: 9e25d...368

Værsågod

Anonymous poster hash: 6bba0...920

Skrevet

Men ikke alle som jobber på bibliotek er bibliotekarer, så det går an å jobbe på bibliotek uten å ha noe særlig utdannelse.

Anonymous poster hash: ef86e...c4d

Skrevet

Men ikke alle som jobber på bibliotek er bibliotekarer, så det går an å jobbe på bibliotek uten å ha noe særlig utdannelse.

Ikke alle er utdannet bibliotekarer, men du må ha en eller annen utdannelse utover videregående.

Anonymous poster hash: c95ca...8ec

Skrevet

Ikke alle er utdannet bibliotekarer, men du må ha en eller annen utdannelse utover videregående.

Anonymous poster hash: c95ca...8ec

Merkantilt ansatte må ikke det, men vi har mange søkere og får derfor ofte tilleggskompetanse.

Anonymous poster hash: c7268...9b3

Skrevet

Kunne du ikke skrevet dette på den andre bibliotekartråden din?

Anonymous poster hash: 30812...f97
Skrevet

Jeg har jobbet som bibliotekar, uten utdanning. Bare en dags opplæring. Jeg greide meg helt fint.

Skrevet

Jeg har jobbet som bibliotekar, uten utdanning. Bare en dags opplæring. Jeg greide meg helt fint.

Du hadde ikke klart deg helt fint om jeg kom inn for å få hjelp. SÅ mye peiling har du ikke som ufaglært. Jeg har kanskje møtt deg? Er et par ganger jeg har støtt på bibliotekansatte som helt åpenbart ikke har peiling på utvalget de har, målgrupper og sjangre. Mulig du synes du klarte deg fint, men det synes ikke jeg!

(men på mange bibliotek er det fremdeles noen som ikke har utdanning. Deres jobb er ofte de mer merkantile oppgavene og ikke de faglige)

Anonymous poster hash: 7535c...8b9

Skrevet

Du hadde ikke klart deg helt fint om jeg kom inn for å få hjelp. SÅ mye peiling har du ikke som ufaglært. Jeg har kanskje møtt deg? Er et par ganger jeg har støtt på bibliotekansatte som helt åpenbart ikke har peiling på utvalget de har, målgrupper og sjangre. Mulig du synes du klarte deg fint, men det synes ikke jeg!

(men på mange bibliotek er det fremdeles noen som ikke har utdanning. Deres jobb er ofte de mer merkantile oppgavene og ikke de faglige)

Uhu...så tøff du var 😂

Anonymous poster hash: 24386...6b9

Skrevet

Jeg synes fortsatt at jeg greide meg bra, og kundene var fornøyde. Ellers er jeg ærlig om min (manglende) kunnskap og later ikke som jeg har mer kunnskap enn hva som faktisk er tilfelle. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...