Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Jeg innser at jeg har SÅ lyst på et barn til. Vårt barn er snart tre år. mannen har tre fra før og vil nok ikke ha fler. Jeg skal selvsagt snakke med ham, men begynner å innse hvor sterkt jeg ønsker det og gruer meg. Noen gode råd på veien? Anonymous poster hash: dd683...394
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Hvor gamle er barna mannen har fra før? Om de er mye eldre kan du jo bruke som argument at det er fint for barnet dere har sammen med søsken som er litt nærmere i alder. Å mase/tvinge virker veldig mot sin hensikt. Ikke kritiser/klandre. Ikke si "hvorfor ikke??!!" Eller "alle andre..." Velg et tidspunkt der dere begge er uthvilte og i relativt godt humør. Fortell om at du hadde syntes det var veldig hyggelig om dere kunne fått et barn sammen, at det er noe du tenker en del på og som ville betydd mye for deg. Ikke krev et svar der og da, la han tenke litt på det. Og om han absolutt ikke vil, hva gjør du da? Jeg foreslår at du slår deg til ro med situasjonen men det er jo opp til deg. Men tenk på det felles barnet dere har Anonymous poster hash: 55004...d37
Superdolly Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Kommunikasjon er en fin ting. Ta en seriøs samtale om det, og ikke vær anklagende mot ham. Spør ham om han kan være villig til å få et barn til med deg. Forklar ham hvor sterkt du ønsker dette. Vær seriøs og ikke bruk trusler eller utpressing. Tenk gjennom hvor sterkt du ønsker et barn til. Er ønsket ditt om barn så sterkt at du er villig til å gå fra mannen og forsøke å finne en ny mann du kan få flere barn med? Eller kan du leve med det ene barnet dere har, dersom han sier blankt nei? Dette er ting du må finne ut av, og som du også kan ta opp i samtalen med ham. Men ikke bruk det som trusler!
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Men er ikke dette noe dere diskuterte i starten på forholdet? Å gå inn i et forhold med en som har tre barn fra før uten å diskutere hvor mange barn dere ser for dere å ha sammen er litt rart. Men du må jo bare spør han, selvsagt. Anonymous poster hash: a95e5...606
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå