Gå til innhold

Refusjon fra nav på briller til barn


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke vanlig å få et skriv fra nav på hva som ble dekket når vi har lagt ut på forhånd for to par briller med glass? Jeg har fått penger på konto for et par uker siden fra nav, men aldri noen forklaring på hva de har dekket. Grunnen til at jeg spør er at den ene infatningen skulle dekkes av et barn som med vilje ødela brillene. Vi skulle bare se hva vi fikk dekket fra nav på dette først, men ingen av summene stemmer overens  med det jeg har fått igjen når jeg plusser sammen de på regniniga, så blir så usikker på hvordan jeg bør gå frem. Noen som vet??



Anonymous poster hash: 5c4cf...55d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får bare dekt glassene og deler av innfatning.

Skrevet

Man får bare dekt glassene og deler av innfatning.

Ja ok. Da kan det hende de har dekket deler av innfatning nr to også da, for regner ikke med at de dekker noe av tilpasning eller synsundersøkelsen... regna i hvertfall ikke det med

 

Anonymous poster hash: 5c4cf...55d

Skrevet

Her er det optiker som ordner alt med NAV. Vi betaler bare egenandelen på innfatningen...optiker fikser resten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...