Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #1 Skrevet 23. januar 2016 Er det ikke vanlig å få et skriv fra nav på hva som ble dekket når vi har lagt ut på forhånd for to par briller med glass? Jeg har fått penger på konto for et par uker siden fra nav, men aldri noen forklaring på hva de har dekket. Grunnen til at jeg spør er at den ene infatningen skulle dekkes av et barn som med vilje ødela brillene. Vi skulle bare se hva vi fikk dekket fra nav på dette først, men ingen av summene stemmer overens med det jeg har fått igjen når jeg plusser sammen de på regniniga, så blir så usikker på hvordan jeg bør gå frem. Noen som vet?? Anonymous poster hash: 5c4cf...55d
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. januar 2016 #2 Skrevet 23. januar 2016 Man får bare dekt glassene og deler av innfatning.
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Man får bare dekt glassene og deler av innfatning. Ja ok. Da kan det hende de har dekket deler av innfatning nr to også da, for regner ikke med at de dekker noe av tilpasning eller synsundersøkelsen... regna i hvertfall ikke det med Anonymous poster hash: 5c4cf...55d
TinaK 1990 Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Her er det optiker som ordner alt med NAV. Vi betaler bare egenandelen på innfatningen...optiker fikser resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå