Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Ble ikke tid før jul til julebord med barndomsvenninnene så skal ha det i morgen og gleder meg masse😊 Skal servere prosecco som velkomstdrink. Hva synes dere om denne menyen: Hjemmelagd kremet kyllingsuppe med focciabrød og hvitvin for de som vil ha (tips mottas med takk). Panna cotta med jordbærsaus til dessert. Høres dette godt ut? Skal ikke være for stivt men vil samtidig servere noe annet enn taco liksom. Anonymous poster hash: 9412f...3e4
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Høres bra ut 👌🏻😋 Personlig liker jeg bedre syrlig saus til panna cotta. Jordbærsaus blir for søtt til en så søt dessert for min gane. Jeg ville brukt sitron, bringebær eller skogsbær som utgabgspunkt til saus. Anonymous poster hash: 711b9...2b8
MarianeA Skrevet 23. januar 2016 #3 Skrevet 23. januar 2016 Personlig syns jeg suppe høres litt kjedelig ut til en slik sammenkomst, selv om den sikkert smaker veldig godt. Jeg ville valgt noe som man kunne sitte lenge ved bordet og spise, tapas eller noe i den retningen. Nå kjenner jeg ikke dere og vet heller ikke hvordan dere pleier å gjøre det, så det kan jo være at det passer perfekt for deres kveld,
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #4 Skrevet 23. januar 2016 Synes det hørtes herlig ut. Ville byttet ut jordbærsaus med bringebærsaus Anonymous poster hash: e3d09...8fe
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #5 Skrevet 23. januar 2016 Hvit kremere mat til både hovedrett og dessert er ikke helt menyteknisk riktig, det skal være litt variasjon i farge og konsistens. Hva med en curry i stedet med kyllingen, enten thai eller indisk? Anonymous poster hash: 41435...e85
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #6 Skrevet 23. januar 2016 Hvit kremere mat til både hovedrett og dessert er ikke helt menyteknisk riktig, det skal være litt variasjon i farge og konsistens. Hva med en curry i stedet med kyllingen, enten thai eller indisk? Anonymous poster hash: 41435...e85 *kremete* Anonymous poster hash: 41435...e85
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #7 Skrevet 23. januar 2016 Litt stusslig med suppe, synes jeg. Kan du i det minste sprøsteke/grille litt fersk kylling og dele i biter til å ha ved siden av/oppi suppen? Anonymous poster hash: 15d33...5de
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 ville hatt suppen som forrett og en deilig hovedrett med fisk og gode grønnsaker til. heller servere bare litt suppe siden du skal ha kremet dessert også Anonymous poster hash: f4742...b75
overlord Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Ville hatt tapas eller en 3-retters. Suppe er for kjipt som hovedrett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå