Gå til innhold

Hvordan gå kledd i en barnebursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min er 4 år å er endelig blitt innvitert til sin første barnebursdag til en i barnehagen som han er mye med.

Men hvordan går de kledd der?

Er det kun penskjorter som gjelder?

Eller er det greit med litt tøffere skjorte?

Passer det å gå med denne skjorten?

post-42-0-85427100-1453498803_thumb.jpg

Anonymous poster hash: 5cfe1...3c8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

den er helt fin :)

Skrevet

Er ikke så veldig glad i sånne typiske penskjorter så greit om vi kan styre unna det :P

Denne skjorten på bildet er litt tøffere å den er bare en av favorittplaggene til småen :)

Har en bukse som passer perfekt til også.

Var bare redd for at kanskje noen mener at det ikke er pyntet nok.

Skrevet

helt bra og fin nok :)

Skrevet

Ja, den er helt fin!! Jeg stivpynter ikke til barnebursdager. En behagelig skjorte eller en pen genser er mer enn bra nok.

Skrevet

Personlig synes jeg den er for hverdagslig.

Jeg kler ungene i penklær i bursdag, og da mener jeg egentlig bare klær de ikke går med til vanlig. Har et par bukser og skjorter til slike anledninger, typ en mørk blå cordfløyel eller en brun bomullsbukse og en skjorte. Kjøpt på HM, ikke noe fancy. Liker tanken på at det er forskjell på fest og hverdag.

Anonymous poster hash: 7c2bb...1b2

Skrevet

Jenta her skal alltid gå i kjole i bursdag. Jo mer prinsessete jo bedre. Noe annet kommer ikke på tale.

Anonymous poster hash: dec77...13b

Skrevet

Tror ikke småen bryr seg så mye om hva han går med så lenge han ikke skiller seg skikkelig ut.

Er en del mobbing i barnehagen som går på klærene barna bruker så greit å ikke levere han i rosa skjorte eller noe sånt :P

Skrevet

Jeg trodde man pyntet seg til fest jeg...

Anonymous poster hash: ecc16...180

Skrevet

Da har ikke du vært i mange barnebursdager.

I de bursdagene vi har vært i så har det vært få som har vært stivpyntet,de fleste gikk med en fin genser eller en skjorte som ikke var noe typisk finskjorte.

Skrevet

Da har ikke du vært i mange barnebursdager.

I de bursdagene vi har vært i så har det vært få som har vært stivpyntet,de fleste gikk med en fin genser eller en skjorte som ikke var noe typisk finskjorte.

Da har vi nok ganske så forskjellig omgangskrets vi to 😉

Skrevet

Kjempefin skjorte!👍

Anonymous poster hash: dbb14...6b6

Skrevet

Helt fin den 👍 bruker også å kle småen i svart eller blå dongeri og en rutete skjorte :)

Skrevet

Synes det er fint når barna pynter seg til bursdag med skjorte og slips, vest, eller fin genser. Ikke t-skjorte og joggebukse. Er det fint vær og ungene skal være ute, så er skjorta på bildet helt fin. Ser at en her skriver at barnehagebarn mobber gutter i rosa. Hvor bor du egentlig? Her går veldig mange gutter i rosa, både til hverdags og fest.

Anonymous poster hash: 4f95b...b28
Skrevet

Gutten kan godt bruke den i bursdag :)

Skrevet

Vi bor på Romerike, har barn i samme alder og her går barn både stivpyntet og mer hverdagslig kledd til bursdagsfester. En skjorte er jo fint og personlig synes jeg ikke de trenger å være for "stive i snippen"!

Anonymous poster hash: ea5a4...117

Skrevet

Synes det er fint når barna pynter seg til bursdag med skjorte og slips, vest, eller fin genser. Ikke t-skjorte og joggebukse. Er det fint vær og ungene skal være ute, så er skjorta på bildet helt fin. Ser at en her skriver at barnehagebarn mobber gutter i rosa. Hvor bor du egentlig? Her går veldig mange gutter i rosa, både til hverdags og fest.

Vet ikke om de mobber for at gutter går med rosa men tviler ikke på de gjør det.

Er en del klær småen ikke vil bruke pga noen har mobbet han i barnehagen for klærene han har gått med.

Er ikke snakk om noen rare klær men helt vanlige klær fra Kappahl,H&M,Lindex og Cubus.

Vi bor i Bergen.

Å noen jenter i barnehagen ble fryst ut med at barna sa " vi leker bare de som går med kjole".

Dette var selvsagt veldig sårt for de barna som ikke hadde kjole på den dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...