Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Samboer hadde hus og ville at jeg skulle eie like mye så da ordnet vi det.I tinglysninga i avisa står det ca" adressa er solgt fra ola nordmann for 2000000 til ola nordmann og kari nordmann"...boligen er verdt 4 mill.....skjønner ikke?flere som spurte mannen min om han har kjøpt sitt eget hus😂 Anonymous poster hash: 015ef...154
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Bumper opp Anonymous poster hash: 015ef...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå