Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 og måtte fjerne en liten del av livmorhalsen, sier dere til folk at dere har kreft? Jeg har fått beskjed at jeg har livmorhalskreft på et tidlig stadie, men har ikke fortalt det til noen ennå. Anonymous poster hash: 3efb0...f00
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Oj. Huff da😕 hvordan merket du det? Er du gammel? Anonymous poster hash: 83218...352
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Jeg fikk aldri beskjed om at jeg hadde kreft. Fikk beskjed om at jeg hadde grove celleforandringer. Dette ble fjernet ved konisering for å unngå utvikling av kreft... Anonymous poster hash: ef54b...f6f
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 og måtte fjerne en liten del av livmorhalsen, sier dere til folk at dere har kreft? Jeg har fått beskjed at jeg har livmorhalskreft på et tidlig stadie, men har ikke fortalt det til noen ennå. Anonymous poster hash: 3efb0...f00 Er det celleforandringer du har eller livmorhalskreft? Anonymous poster hash: 7b96f...765
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Hi her. Legen tok rutinemessig celleprøve og denne viste celleforandringer. Oppfølgingsprøven seks mnd etterpå viste grove celleforandringer. Jeg måtte deretter inn til konisering for å fjerne disse. Under denne behandlingen oppdaget gynekologen at et område hadde så store forandringer at det måtte fjernes kirurgisk. Diagnosen er tidlig stadie av livmorhalskreft, jeg er 39 år. Anonymous poster hash: 3efb0...f00
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Jeg hadde cin 3 og måtte koniseres i 2013. Fikk bare vite det kunne utvikle seg til kreft videre (grove celleforandringer )
DesLykke08<3SepLykke12 Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Men fikk svar på "biten" I etterkant hvor alt var bra/frie render. Men siden de fjernet mer hos deg,vil det da si at du har blitt frisk igjen?
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #8 Skrevet 23. januar 2016 Jeg hadde cin 2 og ble først konisert. Måtte deretter fjerne en del til av livmorhalsen og denne biten er nå inne til analyse. Håper de ikke trenger å fjerne mer og at jeg slipper videre behandling. Hi Anonymous poster hash: 3efb0...f00
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #9 Skrevet 23. januar 2016 Jeg har opplevd at det gikk til konisering - men det ble ikke funnet kreft. Sa det ikke til noen før i ettertid. Dette føler du på selv. Jeg føler med deg! Er du ferdig med å få barn? Føler du deg godt ivaretatt og behandlet? Har de sagt noe om prognosene dine? Det kan jo høres uskyldig ut for folk på utsiden, men det føles forferdelig... Klem til deg Anonymous poster hash: 1b19b...405
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #10 Skrevet 23. januar 2016 Takk for støtten! Jeg føler meg litt ensom med disse tankene, men håper jeg snart får beskjed om at de klarte å fjerne kreftcellene. Vi er heldigvis ferdig med å få barn. Hi Anonymous poster hash: 3efb0...f00
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå