Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #1 Skrevet 22. januar 2016 Er det merkelig? Jeg sa det til noen at jeg skulle det og de synes det var rart. Anonymous poster hash: da354...317
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #2 Skrevet 22. januar 2016 Nabohunden heter Borghild, så hvorfor ikke? Anonymous poster hash: 2e5e6...83b
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2016 #3 Skrevet 22. januar 2016 Er det merkelig? Jeg sa det til noen at jeg skulle det og de synes det var rart. Anonymous poster hash: da354...317 Er det en fuglehund, da...? I så fall må det være ok!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #4 Skrevet 22. januar 2016 Er det merkelig? Jeg sa det til noen at jeg skulle det og de synes det var rart. Anonymous poster hash: da354...317 Er det en fuglehund, da...? I så fall må det være ok! Nå har ikke jeg hund enda, tenkte på fremtidig hund Anonymous poster hash: da354...317
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2016 #5 Skrevet 22. januar 2016 Er det merkelig? Jeg sa det til noen at jeg skulle det og de synes det var rart. Anonymous poster hash: da354...317 Er det en fuglehund, da...? I så fall må det være ok!Nå har ikke jeg hund enda, tenkte på fremtidig hund Anonymous poster hash: da354...317 Hvis du kjøper gjeterhund bør den kalles Sauveig. Eller Fårill.
Tantrum Skrevet 22. januar 2016 #6 Skrevet 22. januar 2016 Kjenner både Mira, Odin, Varg, Frida, Heidi, Pia, Tuva...... Spiller da ingne trille
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #7 Skrevet 22. januar 2016 Nabokatta heter Haldis... Anonymous poster hash: 4172c...ef0
LillaGorilla♥♥ Skrevet 22. januar 2016 #8 Skrevet 22. januar 2016 Jeg vet om bikkjer som heter Reidun, Gunnar, Gustav og Oluf, så Svanhild er det da ingenting i veien med.
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #9 Skrevet 22. januar 2016 Vet om hunder som heter Johan, Sara, Philip, Arild og Carmen, hvorfor ikke Svanhild. Ekstra kult om det ikke er en nusselig veskehund da. Hva heter den digre dobberman'en der? Svanhild 😉 Anonymous poster hash: 6aa64...359
uhhuhher Skrevet 22. januar 2016 #10 Skrevet 22. januar 2016 Kult! Jeg har møtt både flatcoaten Roar og rottweileren Gry, så det meste går. :-)
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #11 Skrevet 22. januar 2016 Traff en gang en ganske svær bikertype med en bulldog. Såg skikkelig badass ut både hunden med naglehalsbånd og eiger som var skallet og veldig tatovert. Hunden kom bort og var skikkelig kosete. Spurte hva den het, og fikk vite at den het Solveig! 😂 Anonymous poster hash: 24aa7...b79
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #12 Skrevet 22. januar 2016 Jeg kjenner en rottweiler som heter Gerd. Anonymous poster hash: 34486...a37
Gjest Antarctica Skrevet 22. januar 2016 #13 Skrevet 22. januar 2016 Traff en gang en ganske svær bikertype med en bulldog. Såg skikkelig badass ut både hunden med naglehalsbånd og eiger som var skallet og veldig tatovert. Hunden kom bort og var skikkelig kosete. Spurte hva den het, og fikk vite at den het Solveig! 😂 Anonymous poster hash: 24aa7...b79 Det var da veldig søtt og harmløst 😄
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #14 Skrevet 22. januar 2016 Kjenner en hund som heter Harald, Ludvig, Dennis. Anonymous poster hash: 48292...d20
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #15 Skrevet 22. januar 2016 Traff en gang en ganske svær bikertype med en bulldog. Såg skikkelig badass ut både hunden med naglehalsbånd og eiger som var skallet og veldig tatovert. Hunden kom bort og var skikkelig kosete. Spurte hva den het, og fikk vite at den het Solveig! Anonymous poster hash: 24aa7...b79 Herregud, så skjønt :) Anonymous poster hash: cb0cf...000
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2016 #16 Skrevet 22. januar 2016 Traff en gang en ganske svær bikertype med en bulldog. Såg skikkelig badass ut både hunden med naglehalsbånd og eiger som var skallet og veldig tatovert. Hunden kom bort og var skikkelig kosete. Spurte hva den het, og fikk vite at den het Solveig! 😂 Anonymous poster hash: 24aa7...b79 Det var da veldig søtt og harmløst 😄 Ja, nå kjenner jeg både hunden og mannen, og begge er verdens kosligste. Men jeg har ledd mye av den kontrasten😂 Anonymous poster hash: 24aa7...b79
Anonym bruker Skrevet 23. januar 2016 #17 Skrevet 23. januar 2016 Nabokatta heter Haldis... Anonymous poster hash: 4172c...ef0 JEG VIL HA EN KATT SOM HETER HALDIS! Anonymous poster hash: 88e1e...cbe
Anonym bruker Skrevet 25. januar 2016 #18 Skrevet 25. januar 2016 Hunden min heter Erik.. Venninnen min har ei tispe som heter Anita. Men mannen min synes det er flaut at hunden heter Erik(hadde Erik før mannen). En gir hunden navnet en selv liker,ikke alle andre. Anonymous poster hash: 9d6ee...04c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå